Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik w Referacie ds. Programów Aktywizacji Zawodowej

Opublikowano: 2024-11-04 19:28:52, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektora

w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Programów Aktywizacji Zawodowej i Przeciwdziałania Alkoholizmowi) Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- wymagany profil: prawo, administracja, ekonomia, nauki społeczne lub nauki humanistyczne,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o cmentarzach i chowaniu zmarłych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o pomocy społecznej, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo farmaceutyczne, Kodeks Postępowania Administracyjnego,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,

- umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych, opracowywania projektów aktów normatywnych, przygotowywania i weryfikacji dokumentacji projektowej,

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem realizacji zadań publicznych na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań dotyczących aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

- prowadzenie spraw dotyczących wydawania świadectw zgonu dla mieszkańców miasta niezapisanych do lekarza rodzinnego;

- prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z zagranicy w celu pochowania na terenie Rzeszowa;

- prowadzenie spraw dotyczących przekazywania szkołom wyższym zwłok do celów naukowych;

- prowadzenie spraw dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;

- analiza poziomu zaspokajania potrzeb ludności w zakresie dostępu do aptek dyżurujących w porze nocnej oraz w dni wolne od pracy;

- organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych w celu ustalenia przyczyny zgonu;

- prowadzenie spraw związanych z realizacją nadzoru nad Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Uzależnień w Rzeszowie oraz Miejskim Zespołem Żłobków w Rzeszowie.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Programów Aktywizacji Zawodowej i Przeciwdziałania Alkoholizmowi) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 8 listopada 2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania

 

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij