Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik kancelaryjny

Opublikowano: 2024-07-31 21:22:06, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Ogłoszenie nr 140786 / 31.07.2024

 

Asystent

Do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Świadczeń II

Umowa o pracę na czas zastępstwa

 

Miejsce pracy

ul. Dąbrowskiego 30; 35-036 Rzeszów

Ważne do 6 sierpnia 2024 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

Rejestruje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów oraz monitorowania terminów załatwiania spraw

Przygotowuje korespondencję do wysyłki, w celu dostarczenia jej właściwym odbiorcom

Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych oraz identyfikuje świadczeniobiorców

Przygotowuje dokumentację z zakresu pracy kancelarii do archiwizacji lub brakowania

Buduje zaufanie klientów oraz pozytywny wizerunek Zakładu poprzez jakość świadczonych usług

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Umiejętność dobrej organizacji pracy

Staranność i odpowiedzialność

Czytelny charakter pisma

Odporność na stres

Umiejętność współpracy

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej

Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"

Znajomość zasad dotyczących sposobu rejestracji i obiegu dokumentacji w administracji publicznej

 

Co oferujemy

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Indywidualny rozkład czasu pracy

Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Nagrody jubileuszowe

Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”

Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)

Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie

Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Warunki pracy

Wejście do Punktu Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego i zespołu podkarpackiego znajduje się od strony ul. Dąbrowskiego w budynku C, za budynkiem głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Do budynku głównego policji prowadzi jedno wejście, przed którym znajdują się schody. Z prawej strony wejścia zlokalizowany jest podjazd dla osób poruszających się na wózku. Przed wejściem po prawej stronie na ścianie znajduje się dzwonek przywoławczy, z którego mogą skorzystać interesanci potrzebujący wsparcia innej osoby. Ciąg komunikacyjny z budynku głównego do budynku C posiada przeszkody architektoniczne w postaci schodów, progów, uskoków, itp. Budynek C jest budynkiem parterowy, do którego wejście nie posiada schodów. W budynku, w ciągach komunikacyjnych nie istnieją przeszkody architektoniczne w postaci progów i uskoków. Jest zapewniona także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń dla osób korzystających z wózka inwalidzkiego. Budynek nie posiada toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Po wcześniejszym zgłoszeniu, istnieje możliwość wjazdu na teren komendy, bezpośrednio przed budynek C, w którym mieści się POK. Przed wejściem do budynku głównego komendy znajdują się wyznaczone i oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

 

Warunki na stanowisku pracy:

praca biurowa;

wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;

praca przy komputerze powyżej 4 godzin;

użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;

oświetlenie naturalne i sztuczne.

 

Dodatkowe informacje

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

II etap: rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj do 6 sierpnia 2024

 

APLIKUJ ELEKTRONICZNIE rekrutacja@zer.mswia.gov.pl

lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140786" na adres:

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA; ul. Pawińskiego 17/21; 02-106 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 725 60 74, 47 725 60 52

lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 06.08.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.

 

1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno -Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.

 

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.

 

3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

 

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawąprzetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.

 

5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.

 

6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych, 3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem), 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.

 

7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania: Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij