Urząd Miasta: oferta pracy
RZESZÓW.
ORA-K.2110.53.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektora w Wydziale Księgowo-Rachunkowym
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, wyższe z uzupełniającymi ekonomicznymi lub wyższe wraz ze studiami podyplomowymi ekonomicznymi,
- wymagany profil: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna, bankowość, prawo,
- doświadczenie zawodowe w służbach finansowo – księgowych, w tym doświadczenie w pracy w służbach finansowo – księgowych w jednostce sektora finansów publicznych,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi rachunkowości budżetowej,
- znajomość zasad klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji w ramach jednolitego rzeczowego wykazu akt – instrukcja kancelaryjna,
- znajomość zasad kontroli formalnej i rachunkowej, klasyfikowania i dekretowania budżetowego i finansowego dochodów księgowych,
- znajomość podstawowych zasad rachunkowości w zakresie prowadzenia ewidencji szczegółowej wyznaczonych kont księgowych ich uzgadniania inwentaryzacji,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- biegła obsługa Microsoft Office (Excel, Word),
- samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole i samokształcenia, dyspozycyjność, komunikatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa kancelaryjna i administracyjna, w szczególności w zakresie przyjmowania, segregowania i ewidencjonowania korespondencji – dokumentacji,
- prowadzenie akt i spraw Wydziału w podziale i szczegółowości wynikającej z JRWA, a w szczególności podział na dokumentację tworzącą i nietworzącą akt sprawy oraz oznaczenie komórki organizacyjnej Wydziału i prowadzącego korespondencję,
- bieżące monitorowanie poczty elektronicznej Wydziału,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Wydziału, w szczególności list obecności, ewidencji wyjść służbowych i prywatnych,
- opracowywanie projektów korespondencji Wydziału,
- przygotowywanie do archiwizacji akt sprawy,
- bieżące aktualizowanie informacji zamieszczonych przez Wydział w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu,
- analizowanie i pobieranie aktów prawnych, interpretacji i informacji ze stron Ministerstwa Finansów i Regionalnych Izb Obrachunkowych z zakresu zadań realizowanych przez Wydział,
- kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
- segregacja dokumentów i dowodów księgowych,
- prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i szczegółowej wyznaczonych kont księgowych,
- obsługa elektronicznej bankowości.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
- zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Księgowo – Rachunkowym Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 5 lipca 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35- 064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.