Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik – oferta zatrudnienia

Opublikowano: 2024-06-03 20:00:20, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Podinspektor do spraw inwestycji komunalnych i kubaturowych

Obowiązki:

Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w zakresie inwestycji komunalnych i kubaturowych w tym:

- współpraca w opracowywaniu projektów planów wieloletnich realizacji inwestycji liniowych i kubaturowych na terenie gminy,

- współudział w planowaniu wydatków budżetu gminy w zakresie zadań inwestycyjnych w tym finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz innych środków pomocowych,

- zapewnienie prawidłowego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych w budżecie gminy,

- inicjowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem formalno-prawnym inwestycji określonych w rocznych i wieloletnich planach inwestycyjnych,

- koordynowanie działań wszystkich uczestników procesu przygotowania inwestycji,

- udział w uzgadnianiu i zatwierdzaniu rozwiązań projektowych,

- udział w sprawdzeniu i ocenie kompletności dokumentacji projektowej,

- podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonania umów przez wykonawców dokumentacji projektowej,

- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wniosków o pozwolenie na budowę i zgłoszenia rozpoczęcia robót,

- prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, dotyczących należytego zorganizowania procesu budowy, z uwzględnieniem zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

- koordynowanie działań wszystkich uczestników procesów inwestycyjnych,

- podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonania umów przez wykonawców inwestycji,

- prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym i przekazaniem do eksploatacji inwestycji gminnych,

- współudział w przygotowaniu wniosków o przyznanie środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej dla planowanych zadań inwestycyjnych,

- współudział w sporządzaniu wniosków o płatność i rozliczenia końcowego dla zadań współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w tym środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,

- współudział w przygotowywaniu specyfikacji warunków zamówienia dla zamówień dla których obowiązuje stosowanie Prawa zamówień publicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, w zakresie prowadzonych spraw,

- współpraca z Zakładem Usług Komunalnych w zakresie inwestycji komunalnych.

 

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat

 

Wymagania

- wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo ogólne lub inżynieria środowiska

Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe techniczne, kierunek budownictwo ogólne lub inżynieria środowiska; - znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych dotyczących procesu inwestycyjnego; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - preferowane osoby, które wykażą doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją procesu budowlanego lub z wykonywaniem i organizacją robót budowlanych; - znajomość zasad przedmiarowania i kosztorysowania; - umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne; - kreatywność, dyspozycyjność; - zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, odpowiedzialność; - odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji; - umiejętność czytania i interpretowania aktów prawnych i redagowania pism urzędowych; - prawo jazdy kat. B.

 

Wymagane dokumenty:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Krasne (II piętro, pok. nr 18 sekretariat), lub przesyłać pod adres: Urząd Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121 z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw inwestycji w Referacie Infrastruktury Urzędu Gminy Krasne- do dnia 17 czerwca 2024 r.

Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV);

2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenia zawodowego;

4. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia;

5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn.zm.);

9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij