Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Praca w urzędzie

Opublikowano: 2024-04-08 21:27:54, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

ORA-K.2110.31.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektora w Wydziale Komunikacji (Referat Inżynierii Ruchu)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogownictwa, budownictwa, transportu lub inżynierii ruchu,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia spraw związanych z organizacją ruchu drogowego, budową, eksploatacją dróg lub pełnienie funkcji związanych z ruchem drogowym,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, Kodeks
postępowania administracyjnego,
- praktyczna znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie
szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania
nadzoru nad tym zarządzeniem oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów
drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich
umieszczania na drogach,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym miasta
Rzeszowa,
- znajomość procedur administracyjnych,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel,
AutoCAD),
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian
organizacji ruchu,
- opracowywanie lub zlecenie do opracowywania projektów organizacji ruchu
uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji ruchu
na podstawie złożonych projektów organizacji ruchu,
- przygotowanie dokumentów do zatwierdzania organizacji ruchu na podstawie
złożonych projektów organizacji ruchu,
- przekazanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,
- przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,
- opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
- prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków
drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu,
- współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami
zarządzającymi ruchem, podmiotami zarządzającymi drogami wewnętrznymi,
zarządami dróg i zarządcami infrastruktury kolejowej, policją oraz innymi
jednostkami,
- opracowywanie w drodze decyzji administracyjnej zezwoleń na przeprowadzenie
zawodów sportowych, rajdów, wyścigów i innych imprez, które powodują
utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji
(Referat Inżynierii Ruchu) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 8 kwietnia 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych
osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury
naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania

 
Załączniki modułu:

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij