Pracownik ds. zamówień publicznych
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów
OPIS STANOWISKA
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zakupów zgodnie z zasadami dokonywania zakupów w projektach UE, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach zasady konkurencyjności oraz PZP (w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SWZ, OPZ, protokołów prowadzonych postępowań);
Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami;
Nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
Ocena składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);
Weryfikacja wniosków zakupowych pod względem ich zgodności z regulacjami wewnętrznymi, zasadami udzielania zamówień publicznych w projektach finansowanych
z Funduszy Europejskich oraz przepisami PZP;
Wsparcie merytoryczne i techniczne w procesie przygotowania wniosku zakupowego, opisu przedmiotu zamówienia i innych wymaganych dokumentów niezbędnych w procedurze zakupowej;
Czuwanie nad obiegiem dokumentów wg procedur przyjętych dla realizacji zamówień;
Przygotowywanie i raportowanie informacji o stopniu osiągania wskaźników realizacji operacji oraz wysokości środków wydatkowanych na operacje;
Prowadzenie rejestrów prowadzonych przez Spółkę postępowań PZP, zakupów i wniosków zakupowych;
Ścisła współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie kontroli udzielanych zamówień;
Współpraca z inicjatorami procesu zakupowego w zakresie przygotowania i realizacji wniosku zakupowego;
Współpraca z zespołem wewnętrznym, odpowiedzialnym za realizację projektów;
Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań związanych z prawem unijnym.
WYMAGANIA STANOWISKA
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, europeistyka;
Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP;
Premiowane będzie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów finansowanych ze środków UE;
Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i powiązanych aktów wykonawczych, wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji przetargowej (ofert, umów, SWZ);
Znajomość zagadnień związanych z dyscypliną finansów publicznych;
Zdolność analitycznego myślenia;
Samodzielność;
Komunikatywność;
Terminowość i rzetelność;
Umiejętność organizacji i planowania czasu pracy;
Bardzo dobra znajomość MS Office.
OFERUJEMY
Umowę o pracę – 100% etatu;
Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).
Zakres wynagrodzenia: 3 500 – 5 000 zł netto, stosownie do posiadanego doświadczenia.
APLIKUJ
.