Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik ds. zamówień publicznych

Opublikowano: 2023-01-11 00:49:55, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów

 

OPIS STANOWISKA

Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zakupów zgodnie z zasadami dokonywania zakupów w projektach UE, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach zasady konkurencyjności oraz PZP (w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SWZ, OPZ, protokołów prowadzonych postępowań);

Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami;

Prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami;

Nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;

Ocena składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);

Weryfikacja wniosków zakupowych pod względem ich zgodności z regulacjami wewnętrznymi, zasadami udzielania zamówień publicznych w projektach finansowanych

z Funduszy Europejskich oraz przepisami PZP;

Wsparcie merytoryczne i techniczne w procesie przygotowania wniosku zakupowego, opisu przedmiotu zamówienia i innych wymaganych dokumentów niezbędnych w procedurze zakupowej;

Czuwanie nad obiegiem dokumentów wg procedur przyjętych dla realizacji zamówień;

Przygotowywanie i raportowanie informacji o stopniu osiągania wskaźników realizacji operacji oraz wysokości środków wydatkowanych na operacje;

Prowadzenie rejestrów prowadzonych przez Spółkę postępowań PZP, zakupów i wniosków zakupowych;

Ścisła współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie kontroli udzielanych zamówień;

Współpraca z inicjatorami procesu zakupowego w zakresie przygotowania i realizacji wniosku zakupowego;

Współpraca z zespołem wewnętrznym, odpowiedzialnym za realizację projektów;

Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań związanych z prawem unijnym.

 

WYMAGANIA STANOWISKA

Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, europeistyka;

Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP;

Premiowane będzie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów finansowanych ze środków UE;

Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i powiązanych aktów wykonawczych, wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji przetargowej (ofert, umów, SWZ);

Znajomość zagadnień związanych z dyscypliną finansów publicznych;

Zdolność analitycznego myślenia;

Samodzielność;

Komunikatywność;

Terminowość i rzetelność;

Umiejętność organizacji i planowania czasu pracy;

Bardzo dobra znajomość MS Office.

 

OFERUJEMY

Umowę o pracę – 100% etatu;

Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;

Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).

Zakres wynagrodzenia: 3 500 – 5 000 zł netto, stosownie do posiadanego doświadczenia.

 

 APLIKUJ

.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij