Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Urzędnicy przepraszają za kolejki po bilety MPK Rzeszów

Opublikowano: 2022-10-06 18:40:44, przez: admin, w kategorii: Samorządy

RZESZÓW. Od kilku dni Punkty Obsługi Podróżnego Zarządu Transportu Miejskiego oblegane są przez klientów, w tym licznych studentów. Kolejki liczą po kilkadziesiąt osób.

Punkt przy ulicy Lisa-Kuli w Rzeszowie

Punkt przy ulicy Lisa-Kuli w Rzeszowie

 

Chcemy przeprosić Państwa za zaistniałą sytuację, za to że przedłużenie ważności karty miejskiej i skorzystanie z bezpłatnych przejazdów dla rzeszowskich uczniów wiąże się dla Państwa z kłopotami i długim oczekiwaniem w kolejkach – informuje dyrekcja Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. - Staramy się obsłużyć Państwa jak najsprawniej. Wszystkie stanowiska w Punktach Obsługi Podróżnego ZTM w Rzeszowie przez cały miesiąc wrzesień jak i obecnie są czynne. W natężonym okresie do Punktów Obsługi Pasażerów oddelegowani zostali dodatkowi pracownicy. Ponadto wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają na celu usprawnienie obsługi.

Prezydent Rzeszowa zadecydował wczoraj, że uczniowie z zapisanym na Rzeszowskiej Karcie Miejskiej uprawnieniem do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w roku szkolnym 2021/2022 (ubiegły rok szkolny) do 31 października br. mogą korzystać z powyższej ulgi pod warunkiem posiadania aktualnej legitymacji szkolnej (tj. podbitej na rok szkolny 2022/2023). Podobny pomysł zgłosili radni Prawa i Sprawiedliwości. 

Dodatkowo, decyzją prezydenta od 6 do 31 października 2022 r. wydłużona zostanie obsługa podróżnych w trzech punktach, z których korzysta największa liczba mieszkańców. Zarząd Transportu Miejskiego będzie obsługiwał pasażerów w punktach w galerii Nowy Świat i Plaza od poniedziałku do soboty od godziny 10:00 do 20:00, natomiast w punkcie na Dworcu Lokalnym przy ul. Towarnickiego 7, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00.

- Równocześnie prowadzimy prace zmierzające do wprowadzenia internetowej obsługi pasażerów i kolejne aktualizacje kart w przyszłym roku będą już robione elektronicznie – zapewnia ZTM.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij