Specjalista ds. administracji i biura obsługi klienta
POWIAT RZESZOWSKI.
Specjalista ds. administracji i biura obsługi klienta
Obowiązki:
- przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z klientami biznesowymi
i działem handlowym w zakresie zamówień)
- Nadzór nad realizacją zamówień
- Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
- Przygotowanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmy
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów
- Wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych
- Stała współpraca i wsparcie innych działów firmy
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Wymagania
- wykształcenie średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane)
- Znajomości systemu Windows i pakietu Office (dobra znajomość programu Word i Excel)
- Umiejętności pracy samodzielnej oraz współpracy z zespołem,
- Komunikatywności, staranności, dokładności,
- Samodzielności i zaangażowania Bardzo dobrej organizacji pracy i ustalania priorytetów
- Profesjonalizmu i wysokiej kultury osobistej
- Umiejętności równoczesnej pracy nad wieloma zadaniami
- Mile widziana znajomość programu Subiekt
Adres: Golden Line sp. z o.o..
36-072 Świlcza, powiat rzeszowski
E-mail:praca@golden-line.eu
.