Pracownik biurowy (recepcja firmy)
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
Pracownik recepcji firmy
Obowiązki:
- obsługa recepcji firmy
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentacji
- skanowanie, dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego
- przyjmowanie gości i obsługa sali konferencyjnej
- współpraca z firmami kurierskimi
- archiwizacja dokumentacji
- nadzór nad sprawami związanymi z flotą samochodów
- ścisła współpraca z biurem zarządu
Wymagania:
- preferowany status studenta
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- przygotowanie kandydata do pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- praca w pełnym wymiarze godzin
- przyjazne środowisko pracy, młody zespół
Prosimy w przesyłanym CV zawrzeć klauzulę RODO: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji w Promost Consulting”.
Prosimy przesłać swoje cv z nazwą stanowiska na e-mail: rekrutacja@promost.pl
.