Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik administracji

Opublikowano: 2022-05-19 20:57:56, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Współtworzenie planów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia Lotniczego,

czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego,

profesjonalna i sprawna obsługa Klientów krajowych oraz zagranicznych na terenie ośrodka,

zapewnienie wsparcia,

odpowiadanie na pytania oraz udzielanie niezbędnych informacji,

obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki e-mail w języku polskim i angielskim,

dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji oraz dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi standardami i procedurami firmy,

sporządzanie ofert szkoleniowych w odpowiedzi na zapytania, p

rzyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek,

planowanie lotów szkoleniowych i rozliczenia lotów szkoleniowych,

wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).

Cały etat, jedna zmiana

Wymagania

Wykształcenie minimum średnie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, obsługa urządzeń biurowych oraz Pakietu MS Office, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy.

Adres: PPHU Royal Star

ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij