Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Oferta wakacyjna Portu Lotniczego Rzeszów - Jasionka
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

Usługi, na które popyt corocznie będzie większy o 30%

Opublikowano: 2022-05-10 19:58:24, przez: admin, w kategorii: Opinie

Komunikację w firmie i pomiędzy firmami poprzez sms, email, push, komunikatory OTT można połączyć w nową usługę, na którą popyt na świecie będzie rósł w tempie 30% rocznie.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Usługa, która poprzez scentralizowaną platformę pozwala firmom w spójny i efektywny sposób dotrzeć do klientów za pomocą wielu, komplementarnych kanałów komunikacji to CPaaS.

Dodatkowo dzięki integracji wszystkich kanałów i usług w jednym miejscu komunikacja z klientem jest spójna, w większym stopniu zautomatyzowana, a dzięki temu efektywniejsza i relatywnie tańsza.

 - Analitycy spodziewają się dynamicznego wzrostu rynku CPaaS w kolejnych latach. Według Juniper Research do 2025 r. ma on rosnąć w średniorocznym tempie rzędu 30% – mówi w rozmowie z MarketNews24 Tomasz Pakulski, członek zarządu notowanej na warszawskiej giełdzie spółki Vercom SA. - My w Vercom tworzymy platformy CPaaS w chmurze, dzięki którym firmy mogą budować i rozwijać relacje ze swoimi klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.

Główne powody wzrostu popytu na usługi CPaaS to przede dynamiczny rozwój e-commerce, coraz powszechniejsze wykorzystywanie rozwiązań MarTech’owych oraz szeroko pojęta cyfryzacja społeczeństwa. 

- Na rynku dominują nadal rozwiązania jednokanałowe, które w porównaniu z rozwiązaniami wielokanałowymi są mniej efektywne, gorzej konwertują, z reguły są droższe, a także bardziej skomplikowane w zarządzaniu. W związku z tym przestrzeń dla rozwoju platform CPaaS jest bardzo duża – wyjaśnia T.Pakulski z Vercom.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij