Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik obsługi biurowej

Opublikowano: 2022-05-04 21:07:29, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Specjalista ds. obsługi biurowej i recepcji Podkarpackiego Centrum Innowacji

Opis stanowiska

Prowadzenie kalendarza imprez i spotkań, które PCI organizuje lub które odbywają się w siedzibie PCI;

Witanie gości i interesantów PCI;

Prowadzenie rejestru gości;

Prowadzenie baz danych kontaktowych zgodnie z przepisami RODO;

Prowadzenie rejestrów korespondencji (książek nadawczych i odbiorczych);

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;

Bieżąca obsługa obiegu dokumentów – dekretowanie na dział, skanowanie, składowanie oryginałów, archiwizacja i brakowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;

Monitorowanie płynności obiegu dokumentów w Spółce;

Udzielanie informacji na temat struktury organizacyjnej PCI i zakresu działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych;

Dbałość o wizerunek PCI, szczególnie wobec odwiedzających firmę gości;

Obsługa powierzonych kontraktów i zleceń związanych z obsługa obiektów i administracyjną Spółki, w tym np. materiałów eksploatacyjnych i biurowych;

Wykazywanie inicjatywy i krytycznego podejścia nakierowanych na ustawiczne ulepszanie stosowanych w PCI procedur i sposobów działania;

Ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi PCI oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym Spółki.

 

Wymagania stanowiska

Wykształcenie wyższe (ukończone studia co najmniej I stopnia) lub w trakcie studiów;

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa administracyjna i kancelaryjna);

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych;

Prawo jazdy kat. B;

Język angielski – poziom minimum dobry (płynna komunikacja);

Wysoki poziom asertywności;

Komunikatywność;

Umiejętność pracy w zespole;

Terminowość i rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu zadań;

Umiejętność wyznaczania priorytetów;

Umiejętność wyszukiwania informacji;

Umiejętność organizacji i planowania czasu i pracy, w tym własnego.

 

Mile widziane:

Doświadczenie w realizacji projektów.

Znajomość przepisów prawa i wymogów związanych z działalnością spółki prawa handlowego.

Oferujemy

Umowę o pracę - pełny etat;

Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;

Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).

Zakres wynagrodzenia: 2 500 – 3 500 zł netto, stosownie do posiadanego doświadczenia.

 

Data zakończenia rekrutacji: 2022-05-13

Aplikuj

  

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij