Pracownik administracyjno-biurowy
RZESZÓW.
W związku z otwarciem nowego oddziału – serwis samochodowy AUTO KULT Classic Cars sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik administracyjno – biurowy, zamawianie części mechanicznych / zaopatrzenie.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Wynagrodzenie podstawowe + systemy premiowe;
Możliwość dodatkowych premii i bonusów;
Stałe godziny pracy – 08:00 – 17:00 (w tym przerwa na posiłek);
Szkolenia wprowadzające w system pracy, programy;
Pracę wśród ludzi pełnych pasji;
PRACĘ PRZY WYJĄTKOWYCH i NIETUZINKOWYCH SAMOCHODACH – samochody klasyczne, zabytkowe, old'timery!
Zakres obowiązków:
Zamawianie części do samochodów oraz zajmowanie się bieżącym zaopatrzeniem;
Obsługa programów typu: Word, Excl oraz obsługa programów systemowych i motoryzacyjnych;
Przygotowywanie ofert i wycen;
Obsługa klienta – przyjęcie i wydanie samochodu, utrzymywanie bieżącego kontaktu z właścicielami pojazdów ;
Utrzymanie biura i miejsca pracy w czystości.
Wymagania:
Doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
Umiejętność organizacji swojej pracy;
Elastyczność, otwartość – dostosowanie do zmieniających się warunków prac;
Odpowiedzialność i wysoki poziom zaangażowania w powierzone zadania;
Prawo jazdy kat. B;
Znajomość języka angielskiego;
PASJA DO MOTORYZACJI.
(Osoby nie związane w żadnym stopniu z motoryzacją nie będą brane pod uwagę podczas rekrutacji)
Praca od: maj 2022.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV bezpośrednio na e-mail biuro@auto-kult.pl lub zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
AUTO KULT Classic Cars – Główny Oddział w Boguchwale
ul. T. Lubomirskiego 91
36 – 040 Boguchwała
tel.: 512303220
Facebook: AUTO KULT Classic cars
W CV prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji