Specjalista do spraw kadr i płac
MIELEC.
Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
- samodzielne, kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
- kierowanie pracowników na badania medycyny pracy oraz szkolenia BHP,
- zgłaszanie pracowników do ZUS oraz kontakt z ZUS, sporządzanie deklaracji,
- obsługa programu Płatnik, R2 płatnik,
- ustalanie wynagrodzeń pracowników oraz przygotowywanie rachunków (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczenia potrąceń komorniczych, zasiłków, inne),
- przygotowywanie świadectw pracy,
- kompleksowa obsługa PPK,
- rozliczanie ewidencji czasu pracy,
Umowa o pracę na czas określony, pół etatu brutto:od 1 505 do 2 000 zł
Wymagania
- wykształcenie wyższe, średnie zawodowe
Minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kadr, znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeniowych, umiejętność samodzielnego naliczenia listy płac, znajomość obsługi programów kadrowo- płacowych- (mile widziana obsługa R2 płatnik) bardzo dobra znajomość programu Płatnik, znajomość programów MS Office, umiejętność organizacji pracy, skrupulatność i odpowiedzialność.
Adres: BUD-PIS Sp. z o.o. Sp. K.u.
ul. Wojsławska 23, 39-300 Mielec
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą: 17 5838502 lub przesłanie CV na adres: m.juzba@budpis.pl