Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Specjalista do spraw kadr i płac

Opublikowano: 2022-04-15 15:38:30, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Obowiązki:

- samodzielne, kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,

- przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,

- kierowanie pracowników na badania medycyny pracy oraz szkolenia BHP,

- zgłaszanie pracowników do ZUS oraz kontakt z ZUS, sporządzanie deklaracji,

- obsługa programu Płatnik, R2 płatnik,

- ustalanie wynagrodzeń pracowników oraz przygotowywanie rachunków (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczenia potrąceń komorniczych, zasiłków, inne),

- przygotowywanie świadectw pracy,

- kompleksowa obsługa PPK,

- rozliczanie ewidencji czasu pracy,

Umowa o pracę na czas określony, pół etatu brutto:od 1 505 do 2 000 zł

Wymagania

- wykształcenie wyższe, średnie zawodowe

Minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kadr, znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeniowych, umiejętność samodzielnego naliczenia listy płac, znajomość obsługi programów kadrowo- płacowych- (mile widziana obsługa R2 płatnik) bardzo dobra znajomość programu Płatnik, znajomość programów MS Office, umiejętność organizacji pracy, skrupulatność i odpowiedzialność.

Adres: BUD-PIS Sp. z o.o. Sp. K.u.

ul. Wojsławska 23, 39-300 Mielec

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą: 17 5838502 lub przesłanie CV na adres: m.juzba@budpis.pl

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij