Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik sekretariatu

Opublikowano: 2022-03-30 19:50:11, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor

Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Rzeszowie ogłasza nabór na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych

w Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek

Opiekuńczo–Wychowawczych w Rzeszowie

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku: specjalista do spraw administracyjnych musi spełniać następujące wymagania:

a) wykształcenie: średnie (staż pracy 3 lata), wyższe (staż pracy 2 lata),

b) posiada obywatelstwo polskie,

c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,

f) posiada nieposzlakowaną opinię.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) kompleksowa wiedza w zakresie przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostki organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,

b) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, obiegu spraw (Instrukcja kancelaryjna, JRWA),

c) umiejętność obsługi komputera, pakietu Office, programów i urządzeń niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku,

d) doświadczenie co najmniej 6 miesięcy pracy kancelaryjno-biurowej,

e) znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,

f) umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i łatwość swobodnego wysławiania się,

g) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) obsługa organizacyjno – administracyjna sekretariatu,

b) prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym poczty elektronicznej, rozdział korespondencji wg właściwości,

c) obsługa centrali telefonicznej,

d) prowadzenie, aktualizacja danych w BIP jednostki, przygotowywanie materiałów i umieszczanie na stronie internetowej placówki,

e) prowadzenie ewidencji: delegacji służbowych, pieczątek, biletów, znaczków, kluczy, materiałów biurowych,

f) nadzór nad składnicą akt, bieżące archiwizowanie dokumentacji,

g) prowadzenie kasy placówki, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie z pobranych zaliczek,

h) protokołowanie zebrań ogólnych wszystkich pracowników.

 

4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

a) miejsce wykonywania pracy: Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rzeszowie, ul. Nizinna 30/1,

b) umowa o pracę na czas nieokreślony planowana od miesiąca maja 2022 r.

W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy. Pracownik
skierowany zostanie do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia.

c) pełny wymiar czasu pracy,

d) praca w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,

e) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem (wykonywana pod presją czasu), a także odporności psychicznej i radzeniasobie ze stresem,

f) budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (brak windy, sanitariat dostosowany dla potrzeb osoby niepełnosprawnej).

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys – CV z podaniem danych umożliwiających kontakt (numer telefonu lub e-mail) oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

c) list motywacyjny,

d) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej,
a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej – zaświadczenie pracodawcy potwierdzające: fakt i okres zatrudnienia,

e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

f) w przypadku osoby posiadającej niepełnosprawność – kserokopia orzeczenia,

g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,

h) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

i) kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego/dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

j) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

k) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

 

l) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

ł) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.

 

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Sekretariatu Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych albo przesłać pocztą na adres: 35-303 Rzeszów, ul. Nizinna 30/1, w terminie do dnia 5 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty do spraw administracyjnych w Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Rzeszowie” (decyduje data wpływu do Centrum).

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpa­trywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.erzeszow.pl) i na tablicy informacyjnej Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.

 

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych, dalej RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych reprezentowane przez dyrektora z siedzibą ul. Nizinna 30/1, 35-303 Rzeszów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:

a) listownie: ul. Nizinna 30/1, 35-303 Rzeszów,

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: sekretariat@domdziecka.resman.pl.

c) telefonicznie: (17) 748 14 20.

2. Inspektor ochrony danych:

Mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym przez Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod2@erzeszow.pl,

3. Cele i podstawy przetwarzania danych:

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawą prawną jest: w przypadku tzw. danych zwykłych art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy oraz ustawą o pracownikach samorządowych, natomiast inne dobrowolnie podane dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie - wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. dane wrażliwe) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. W zakresie oświadczenia, że kandydat nie był skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (art. 10 RODO) podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy o finansach publicznych.

4. Odbiorcy danych:

Administrator nie przewiduje udostępniać Państwa danych osobowych podmiotom innym, niż uprawnione na podstawie przepisów prawa - informacja o wynikach naboru
w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Administratora na podstawie obowiązku z art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych. Ze względu na jawność spraw publicznych istnieje także możliwość udostępnienia danych osobowych związanych z naborem w trybie ustawy o dostępie
do informacji publicznej odbiorcom wnioskującym w jej trybie.

5. Okres przechowywania danych:

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osobowe w dokumentach aplikacyjnych kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dane osobowe z dokumentów aplikacyjnych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranej osoby, następnie po upływie tego terminu podlegają usunięciu.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów mogą być odbierane osobiście w terminie 7 dni od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru w Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Rzeszowie ul. Nizinna 30/1. Dokumenty aplikacyjne nie odebrane w terminie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

1 prawo żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

2 prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych,

3 prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych w art. 17 RODO,

4 prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,

5 prawo do wniesienia skargi do PUODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa),

6 niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).

7. Informacja o wymogu podania danych:

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania

Załączniki 

Kwestionariusz osobowy (doc)

Oświadczenie (doc)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij