Praca w teatrze
RZESZÓW.
Obowiązki:
Prowadzenie sprzedaży i rezerwacji biletów na spektakle teatralne,
Sporządzanie raportów sprzedaży biletów, raportów gotówkowych kasy biletowej i raportów przedsprzedaży. Właściwe zabezpieczenie oraz przekazywanie gotówki ze sprzedaży biletów do kasy głównej Teatru.
W przypadku odwołania przedstawienia, przyjmowanie zwróconych biletów i zwracanie gotówki.
Prowadzenie ewidencji ilości widzów na przedstawieniach oraz wpływów finansowych z poszczególnych przedstawień.
Kulturalna i życzliwa obsługa widzów w trakcie prób, przedstawień i imprez.
Promocja wszystkich wydarzeń teatralnych.
Organizacja imprez towarzyszących spektaklom i innym wydarzeniom.
Tworzenie i rozwój systemów sprzedaży w bazie oraz w terenie,
Organizacja widowni wraz z jej obsługą (szatniarze, bileterzy) na scenach Teatru oraz poza siedzibą Teatru
Organizacja przedstawień poza siedzibą Teatru.
Przygotowywanie ofert na występy Teatru poza siedzibą, w tym w ramach przeglądów, festiwali.
Znajomość specyficznych warunków tworzonych przez Teatr w tym:
a) zdobywanie wiedzy na temat granych i będących w przygotowaniu przedstawień Teatru,
b) uczestnictwo w próbach i przedstawieniach,
c) pełnienie dyżurów podczas innych imprez organizowanych przez Teatr,
d) sprzedaż usług kulturalnych należących do statutowej działalności Teatru, zarówno w siedzibie Teatru, jak i poza jego siedzibą.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca:od 3 010 zł brutto + dod. za wysługę lat + wynagrodzenie prowizyjne od sprzedaży, możliwe dodatki specjalne i nagrody uznaniowe.
Wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie
Umiejętności:
- wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i międzyinstytucjonalnych;
- umiejętność pracy w zespole oraz rzetelność; dobra organizacja pracy;
- dokładność i staranność;
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie zawodowe mile widzialne doświadczenie w sprzedaży .
Adres: Teatr im. Wandy Siemaszkowej
ul. Sokoła 7, 35-959 Rzeszów
E-mail:i.musial@teatr-rzeszow.pl
.