Praca dla urzędnika
POWIAT RZESZOWSKI.
Ogłoszenie o zatrudnieniu na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
Burmistrz Boguchwały informuje o zamiarze zatrudnienia pracownika na stanowisko urzędnicze
samodzielnego referenta ds. księgowości budżetowej w Referacie Budżetu i Finansów w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul.Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1 etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, zatrudnienie luty 2022 roku.
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania
niezbędne:
1. posiadać obywatelstwo polskie,
2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadać wykształcenie co najmniej średnie,
5. posiada co najmniej dwuletni staż pracy,
6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku samodzielnego referenta ds. księgowości budżetowej,
7. znajomość ustaw i przepisów prawnych:
− ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
− ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
− ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
− ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
− ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
− rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13września 2017 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
− ustawy z dnia 10 maja 2018r.o ochronie danych osobowych,
− rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł
zagranicznych.
Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane wykształcenie wyższe.
2. Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
3. Znajomość obsługi programów księgowych, w szczególności programu finansowo#księgowego SOFTRES.
4. Znajomość obsługi programu Word i Excel.
5. Znajomość zasad rachunkowości budżetowej.
6. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra i samodzielna organizacja pracy, odpowiedzialność, lojalność i dyspozycyjność.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
8. Dokładność, samodzielność, rzetelność, wysoka kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
1. Przygotowanie dowodów księgowych jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego do zapłaty, w tym kontrola formalno- rachunkowa dokumentów.
2. Rozliczanie zaliczek i delegacji.
3. Prowadzenie rejestru umów i zamówień.
4. Na podstawie rejestru umów i zamówień prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków.
5. Zakończenie obiegu dokumentów wydatkowych tj. faktur, rachunków, pism, itp., w systemie elektronicznym.
6. Prawidłowe wystawianie faktur sprzedaży i prowadzenie ewidencji sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Wystawianie not obciążeniowych i uznaniowych.
8. Terminowe załatwianie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
9. Przestrzeganie i realizacja procedur obowiązujących w Urzędzie Miejskim.
Wymagane dokumenty:
1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego co najmniej dwuletniego stażu pracy (świadectwo pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu),
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,5. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) nieposzlakowanej opinii,
b) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym,
f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam/nie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko samodzielnego referenta ds. księgowości budżetowej, przez Urząd Miejski w Boguchwale z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała reprezentowany przez Burmistrz Boguchwały, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z dnia 2016.05.04), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz ustawą - Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2020, poz.1320 ze zm.)”.,
g) stanie zdrowia stwierdzające brak przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku samodzielnego referenta ds. księgowości budżetowej ,
6. własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, znajomości języków obcych).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym nadawcy oraz dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta ds. księgowości budżetowej ” osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Boguchwale (parter), 36-040 Boguchwała ul. Suszyckich 33, do dnia 17 stycznia 2022 roku do godziny 15:30 lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie i osoby spełniające wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 87-55-217.
Ogłoszenie nie podlega procedurze naboru stosownie do ustawy o pracownikach samorządowych .
Do pobrania
Oświadczenie (Plik doc 0,05 MB)