Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w sekretariacie

Opublikowano: 2022-01-03 09:58:11, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

ŁAŃCUT.

 

Muzeum-Zamek w Łańcucie zatrudni pracownika

 

NA STANOWISKO REFERENTA DO DZIAŁU SEKRETARIATU

 

Miejsce pracy: Muzeum-Zamek w Łańcucie

 

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe

- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań

- znajomość języka angielskiego na poziomie średnim poświadczona dokumentem

- mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego

- umiejętność obsługi komputera poświadczona certyfikatem – pakiet Office, Word, Excel, PowerPoint

- praktyczna znajomość przepisów prawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- poprzyjmowanie zgłoszeń zwiedzania grup zorganizowanych i prowadzenie harmonogramu zwiedzania;

- udzielanie informacji związanych z ruchem turystycznym indywidualnym, Gośćmi MZŁ

- przygotowywanie projektów prawa wewnętrznego dot. zasad zwiedzania MZŁ wraz z informacjami do umieszczenia w mediach społecznościowych i na stronę internetową

- współpraca z Pracownikiem MZŁ odpowiedzialnym za przewodników w zakresie organizacyjnym itp.

- udzielanie informacji i kierowanie ruchem interesantów Muzeum;

- obsługa centrali telefonicznej, urządzeń biurowych oraz programu rezerwacyjnego;

- prowadzenie spraw z zakresu: sporządzanie pism oraz materiałów bieżących, dystrybuowanie korespondencji; przygotowanie do wysyłki i wysyłka korespondencji, archiwizacja, aktualizacja bazy adresowej;

- mile widziana umiejętność projektowania folderów, ulotek, zaproszeń

- realizacja zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrekcję Muzeum.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę w pełnym wymiarze

- świadczenia socjalne z ZFSŚ

- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego

- pracę w prestiżowym miejscu

 

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny i CV (z adresem poczty elektronicznej i numerem telefonu kontaktowego)

2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe (dyplomy, świadectwa, certyfikaty)

3. Kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lata zatrudnienia na stanowisku o podobnym zakresie zadań.

4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

5. Oświadczenie o niekaralności.

6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 14.01.2022r. na adres: kadry@zamek-lancut.pl. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 225 20 08 w.130.

 

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych dla celów rekrutacji poprzez zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej informacji:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

 

Więcej o: praca biurowa

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij