Oferta pracy dla urzędnika
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
ORA-K.2110.46.2021
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektora w Centrum Kontaktu Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunkach prawo lub administracja,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej wraz z rozporządzeniem w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, o ochronie danych osobowych oraz kpa,
- doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa oraz doradztwa prawnego w zakresie orzecznictwa administracyjnego,
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek,
- łatwość operowania słowem pisanym i kreowanie odpowiedzi,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej służących udostępnianiu informacji publicznej,
- znajomość wymagań dotyczących dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych dla podmiotów publicznych,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- biegła znajomość obsługi komputera i programów Microsoft: Outlook, Excel- zaawansowany (znajomość tabel przestawnych), Word (znajomość zaawansowanych funkcji edytora tekstu), PowerPoint,
- znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym umiejętność komunikowania się,
- dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność argumentowania i asertywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem treści przeznaczonych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa, zgodnie z WCAG 2.1, oraz obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie spraw związanych z terminową realizacją zgłoszeń oraz udzielonych odpowiedzi na zapytania przy wykorzystywaniu zdalnych kanałów kontaktu,
- prowadzenie spraw kancelaryjnych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Centrum Kontaktu Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 8 listopada 2021 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35-064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.