Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w Urzędzie Miasta Rzeszowa

Opublikowano: 2021-10-05 19:08:53, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Sesja Rady Miasta Rzeszowa - 27 marca 2018 r.

 

ORA-K.2110.37.2021

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektora w Kancelarii Prezydenta

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w pracy związane z komunikacją społeczną, public relations, social media, kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz kpa, praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw, doświadczenie poparte udokumentowanymi sukcesami w prowadzeniu działań z zakresu Social Media — zarówno profili, jak i kampanii reklamowych lub wizerunkowych, bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa, bardzo dobra znajomość Internetu, mediów społecznościowych oraz związanych z tym najnowszych trendów, praktyczna znajomość narzędzi monitorowania SM, umiejętność zarządzania komunikacją (w tym kryzysową), redagowanie tekstów (umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną), doświadczenie i wykształcenie w działaniach PR, biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel), znajomość programów graficznych (Adobe Photoshop, Corel Draw), kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

prowadzenie działań w mediach społecznościowych (m.in. promocja i budowanie wizerunku Miasta Rzeszowa, relacjonowanie wydarzeń miejskich, kreowanie akcji promocyjnych, komunikacja z użytkownikami mediów społecznościowych), copywriting, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł, tworzenie kampanii reklamowych w internecie (m.in. FB, AdWords), przygotowywanie materiałów promocyjnych, redagowanie tekstów, informacyjnych i promocyjnych, analiza danych i monitoring efektywności, prowadzenie kampanii mailingowych, współpraca zespołowa w zakresie prowadzonych projektów PR, tworzenie i koordynowanie polityki informacyjnej Miasta w mediach społecznościowych, komunikowanie się z mediami oraz mieszkańcami za pomocą portali społecznościowych, proponowanie nowych kanałów kontaktu z mediami poprzez media elektroniczne (komunikatory, portale branżowe itp.), zapowiadanie i następnie relacjonowanie ( w tym filmowe/zdjęciowe, w tym na żywo) wydarzeń z życia miasta na portalach społecznościowych,

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu — Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Rzeszowa w terminie do dnia 15 października 2021 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres — Rynek 1, 35-064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Do pobrania 

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij