Praca w Urzędzie Miasta Rzeszowa
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogownictwa, budownictwa, transportu lub inżynierii ruchu,
- co najmniej 3- letni staż pracy w obszarze prowadzenia spraw związanych z organizacją ruchu drogowego, budową lub eksploatacją dróg lub pełnienie funkcji związanych z ruchem drogowym,
- prawo jazdy min. kat. B,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo o ruchu drogowym, o drogach publicznych,
- praktyczna znajomość rozporządzeń: w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- znajomość programu Autocad,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy, kreatywność, odporność na stres, samodzielność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,- opracowywanie lub zlecenie do opracowywania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji bezpieczeństwa ruchu,
- przygotowanie dokumentów do zatwierdzenia organizacji ruchu na podstawie złożonych projektów organizacji ruchu,
- przekazanie zatwierdzanych organizacji ruchu do realizacji,
- przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,
- opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
- prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodność z zatwierdzoną organizacją ruchu,
- współpraca w zakresie organizacji ruchu jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, podmiotami zarządzającymi drogami wewnętrznymi, zarządami dróg i zarządcami infrastruktury kolejowej, policją oraz innymi jednostkami.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 9 sierpnia 2021 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35-064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie
podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury
naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne
Do pobrania