Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik cywilny w wojsku

Opublikowano: 2021-05-06 10:48:53, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mielcu

39-300 Mielec ul. Legionów 25

 

Ogłoszenie nr 77851 / 06.05.2021

 

Starszy Referent

Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

Umowa o pracę na czas zastępstwa

 

Miejsce pracy

Mielec ul. Legionów 25

Ważne do 14 maja 2021 r.

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 3200,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

Aktualizuje ewidencję wojskową w zakresie powszechnego obowiązku obrony RP, z wykorzystaniem systemów informatycznych

Wydaje zaświadczenia o przebiegu służby

Sporządza wnioski o mianowania, nadanie odznaczeń

Wykonuje zadania z zakresu nadawania przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych

Sporządza meldunki i sprawozdania

 

Wymagania niezbędne)

Wykształcenie: średnie

znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP

znajomość przepisów o ochronie danych osobowych

znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office)

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej

Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE

Znajomość przepisów wykonawczych dot. prowadzenia ewidencji wojskowej, nadawania przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce do odświeżenia się

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

Dostępność

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowe, wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym.

Praca w siedzibie urzędu, z możliwością wyjazdów służbowych.

Obsługa interesantów.

Konieczność częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku. Budynek piętrowy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się (schody , brak windy).

Użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.

Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.

Na powyższym stanowisku konieczne jest posiadanie poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE - w stosunku do osób, które nie posiadają takiego poświadczenia przeprowadzone zostanie postępowanie sprawdzające.

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty należy złożyć do 14 maja 2021 r., w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, z dopiskiem ogłoszenie nr 77851.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych,

test wymaganej wiedzy,

zadanie praktyczne z obsługi komputera,

rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01

 

Dokumenty niezbędne

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE

 

Aplikuj do 14 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 77851"

na adres:

Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Legionów 25, 39-300 Mielec

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

261 156 504

lub mailowego na adres: wkumielec.prawnik@ron.mil.pl

Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2021

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mielcu, ul. Legionów 25, 39-300 Mielec

Kontakt do inspektora ochrony danych: wkumielec.iodo@ron.mil.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane innym podmiotom.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Wzory oświadczeń

 

  .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij