Pracownik cywilny w wojsku
MIELEC.
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mielcu
39-300 Mielec ul. Legionów 25
Ogłoszenie nr 77851 / 06.05.2021
Starszy Referent
Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Miejsce pracy
Mielec ul. Legionów 25
Ważne do 14 maja 2021 r.
Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 3200,00 zł brutto
Osoba na tym stanowisku:
Aktualizuje ewidencję wojskową w zakresie powszechnego obowiązku obrony RP, z wykorzystaniem systemów informatycznych
Wydaje zaświadczenia o przebiegu służby
Sporządza wnioski o mianowania, nadanie odznaczeń
Wykonuje zadania z zakresu nadawania przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych
Sporządza meldunki i sprawozdania
Wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP
znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office)
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE
Znajomość przepisów wykonawczych dot. prowadzenia ewidencji wojskowej, nadawania przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych
Co oferujemy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do odświeżenia się
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowe, wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym.
Praca w siedzibie urzędu, z możliwością wyjazdów służbowych.
Obsługa interesantów.
Konieczność częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku. Budynek piętrowy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się (schody , brak windy).
Użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.
Na powyższym stanowisku konieczne jest posiadanie poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE - w stosunku do osób, które nie posiadają takiego poświadczenia przeprowadzone zostanie postępowanie sprawdzające.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dokumenty należy złożyć do 14 maja 2021 r., w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, z dopiskiem ogłoszenie nr 77851.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych,
test wymaganej wiedzy,
zadanie praktyczne z obsługi komputera,
rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01
Dokumenty niezbędne
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE
Aplikuj do 14 maja 2021
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 77851"
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Legionów 25, 39-300 Mielec
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261 156 504
lub mailowego na adres: wkumielec.prawnik@ron.mil.pl
Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2021
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mielcu, ul. Legionów 25, 39-300 Mielec
Kontakt do inspektora ochrony danych: wkumielec.iodo@ron.mil.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane innym podmiotom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
.