Urzędnik w Urzędzie Górniczym – oferta pracy

Opublikowano: 2021-04-19 10:05:46, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

KROSNO.

 

Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie

38-402 Krosno Ul. Armii Krajowej 3

Ogłoszenie nr 77000 / 16.04.2021

Starszy Inspektor Zakładów Górniczych

Do spraw: mechanicznych w Okręgowym Urzędzie Górniczym w Krośnie

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Miejsce pracy

Krosno

Ul. Armii Krajowej 3

Ważne do 7 maja 2021 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

przeprowadza kontrole w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej, w tym: dokonuje analizy stanu zagrożeń związanych z eksploatacją maszyn, urządzeń i instalacji technicznych, metod ich zwalczania i stosowanej profilaktyki oraz wydaje decyzje z upoważnienia dyrektora w powyższym zakresie, w celu sprawdzenia zgodności prowadzenia ruchu maszyn, urządzeń i instalacji technicznych z wymaganą dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcjami i przepisami

analizuje plany ruchu, dodatki do tych planów, dokumentacje techniczne w celu przygotowania projektów decyzji względnie stanowiska dyrektora Urzędu w powyższym zakresie

uczestniczy w czynnościach związanych z oddaniem do ruchu podstawowych obiektów i urządzeń zakładu górniczego oraz dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych zakładu górniczego, w zakresie swojej specjalności technicznej, w celu przygotowania projektów decyzji w tym zakresie

przeprowadza oględziny miejsc wypadków, zgonów naturalnych, awarii i niebezpiecznych zdarzeń oraz dokonuje analizy ich przyczyn i okoliczności w nadzorowanych zakładach celem ustalenia stanu faktycznego i osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości wraz z przygotowaniem stosownych orzeczeń i projektów decyzji w tym zakresie

opracowuje projekty rocznych planów pracy, sprawozdania z ich realizacji, prowadzi statystyki, ewidencje oraz przygotowuje sprawozdania i informacje na temat podstawowej działalności Urzędu, w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu mechanicznym

Staż pracy co najmniej 3 lata (powyżej 3 lat) jako osoba dozoru ruchu o specjalności mechanicznej w ruchu zakładu górniczego lub w podmiocie wykonującym czynności w ruchu zakładu górniczego lub w urzędach organów nadzoru górniczego w specjalności mechanicznej,

Stwierdzone kwalifikacje osoby dozoru ruchu zakładu górniczego w specjalności mechanicznej lub wykonywanie czynności w dozorze ruchu zakładu górniczego w specjalności mechanicznej lub 3 lata pracy w organach nadzoru górniczego w specjalności mechanicznej

Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa i zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów

Znajomość przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze wraz z przepisami wykonawczymi,

Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia oraz ustaw: o służbie cywilnej, o systemie oceny zgodności, o ochronie danych osobowych

Skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa

Umiejętność obsługi komputera

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie o profilu mechanicznym

Staż pracy co najmniej 1 rok (powyżej 1 roku pracy) jako osoba wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w ruchu zakładu górniczego lub w podmiocie wykonującym czynności w ruchu zakładu górniczego,

Stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności w wyższym dozorze ruchu w specjalności mechanicznej lub wykonywanie czynności w wyższym dozorze ruchu zakładu górniczego w specjalności mechanicznej

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

praca w terenie,

nietypowe godziny pracy,

szkodliwe i uciążliwe czynniki pracy (hałas, wibracje, zanieczyszczenie powietrza, wilgotność),

narażenie na zagrożenia technologiczne pochodzące od pracujących maszyn i urządzeń, instalacji elektrycznych oraz mediów znajdujących się pod wysokim ciśnieniem lub wysoką temperaturą,

obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,

częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, w tym wystąpienia publiczne,

pokonywanie pieszo znacznych odległości, często po dużych nachyleniach i nierównych powierzchniach,

przemieszczanie się po pomostach i estakadach znajdujących się na wysokościach,

częste podróże do miejsc, które są nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, pomieszczenia zakładów górniczych (wykonujących roboty geologiczne) i rejony objęte kontrolą niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych,

praca na tym stanowisku pracy wymaga przeprowadzania kontroli na powierzchni,

budynek, w którym pomieszczenia Urzędu są zlokalizowane na II piętrze, nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

sprawdzenie wiedzy - test wiedzy,

sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań na komputerze,

sprawdzenie doświadczenia zawodowego - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany,

sprawdzenie kompetencji - wywiad kompetencyjny w zakresie: skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

 

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopie świadectw, zaświadczeń, a także innych dokumentów, z których jednoznacznie wynika spełnienie wymogu kwalifikacji

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopia dokumentu stwierdzającego kwalifikacje do wykonywania czynności w wyższym dozorze ruchu zakładu górniczego w specjalności mechanicznej lub potwierdzającego wykonywanie czynności w wyższym dozorze ruchu zakładu górniczego w specjalności mechanicznej

Kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych

 

Aplikuj do 7 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 77000"

na adres:

Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie, ul. Armii Krajowej 3, 38 - 402 Krosno

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

13 436 75 46, 13 425 00 33

lub mailowego na adres: ougkrosno@wug.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2021

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie ougkrosno@wug.gov.pl, tel.: (13) 43-675-46, (13) 42-500-33

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wug.gov.pl tel.: 032 736 18 57

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Do pobrania

Wzory oświadczeń
 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij