Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Urzędnik ds. obsługi korespondencji

Opublikowano: 2021-02-23 19:40:21, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

Fot. ZUS

Fot. ZUS

 

Miejsce pracy

ZUS Inspektorat w Mielcu

Adres miejsca pracy

ul. Sikorskiego 4, 39-300, Mielec

 

Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego

OKK I/ Mielec - stanowisko ds. obsługi korespondencji

 

Zadania

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych

 

Wymagania

Niezbędne:

wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

wykształcenie wyższe

minimum 1 rok pracy związanej z obsługa kancelaryjną

 

Wymagania dodatkowe

znajomość Instrukcji Kancelaryjnej

umiejętność obsługi pakietu MS Office,

orientacja na cel i na jakość

umiejętność komunikacji

umiejętność współpracy

elastyczność

umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

umiejętność rozwiązywania problemów

 

Wymagane dokumenty

CV

list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat

kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Termin składania dokumentów: 3 marca 2021 r.

 

Dodatkowe informacje:

skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

nadsyłanych dokumentów nie zwracamy

dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana

do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

proces rekrutacji przewiduje możliwość przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną

miejsce świadczenia pracy:

Inspektorat ZUS w Mielcu

ul. Sikorskiego 4

39-300 Mielec

 

Oferujemy:

pracę w stabilnej firmie

możliwość rozwoju

atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

 

Warunki pracy:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy,

sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS

konieczność odbywania podróży służbowych,

budynek 3-piętrowy bez windy,

stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze

Aplikuj 

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij