Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Praca dla urzędnika (gospodarka mieniem)

Opublikowano: 2021-02-15 20:38:24, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

 

Starszy referent w Oddziale Gospodarki Lokalami, Budowlami i Urządzeniami

 

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub studia podyplomowe o kierunku administracja,

c) co najmniej 3-letni staż pracy w administracji,

d) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) praktyczna znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

b) znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office, c) umiejętność pracy w zespole.

 

3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.

 

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych, - ewidencjonowanie sprzedaży lokali mieszkalnych, - prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych za wieczyste użytkowanie gruntu związanego ze sprzedanym lokalem mieszkalnym oraz ich ewidencja. 5. Warunki pracy na stanowisku: Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego. Praca w budynku Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa (budynek piętrowy bez windy).

 

6. Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

 

7. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) Curriculum Vitae (życiorys), c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, f) w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia związanego z posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, j) w przypadku podania danych innych niż wymienione w art. 221 Kodeksu pracy i ustawie o pracownikach samorządowych, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)”. Oświadczenia, list motywacyjny oraz CV należy opatrzyć własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

 

8. Informacja o miejscu i terminie składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko starszego referenta w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w terminie do dnia 22 lutego 2021 r. w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, 35 – 002 Rzeszów, Pl. Ofiar Getta 3 za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w sekretariacie biura - pokój nr 22 (II piętro). Decyduje data wpływu dokumentów do biura. Aplikacje, które wpłyną do biura po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

 

9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.erzeszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa przy Pl. Ofiar Getta 3.

 

10. Zastrzega się możliwość odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niewybrania żadnego kandydata.

 

11. Dane osobowe – klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja.2016 r.) informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, Pl. Ofiar Getta 3, 35- 002 Rzeszów, kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail: iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora; 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru; 3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza dane unormowane przepisami prawa; 4) W przypadku zatrudnienia Pani/Pana dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej tj. przez okres zatrudnienia i 10 lat po ustaniu zatrudnienia. 5) Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty) lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru ( w przypadku niewyłonienia kandydata). Dotyczy to również ofert, nie spełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły do biura po upływie wyznaczonego terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone; 6) W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych, tj. przez okres lat 5; 7) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia danych – na zasadach art. 17 RODO; 8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

10) Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa.

 

Do pobrania

  Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij