Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Trwa nabór na studia na Politechnice Rzeszowskiej
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

Sześciu chętnych na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla budowy obwodnicy Tarnobrzega

Opublikowano: 2020-12-30 18:55:40, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

TARNOBRZEG. Ceny wszystkich ofert zmieściły się w przyjętym przez miasto limicie - 746 435 zł.

Fot. gddkia.gov.pl (ilustracyjne)

Fot. gddkia.gov.pl (ilustracyjne)

 

Najtaniej swoją ofertę wyceniło konsorcjum dwóch krakowskich firm Inko Consulting i MP Consulting - 547 350 zł. Ceny kolejnych ofert: Promost Consulting z Rzeszowa 591 630 zł, Firma Inżynierska Arcus z Krakowa - 688 800 zł, Prokom Construction z Sosnowca - 691 260 zł, ZDI Zamość - 695 703 zł. Cena najdroższej oferty, Specjalistycznego Biura Inwestycyjno - Inżynierskiego Prosta - Projekt z Piotrkowic, opiewa na 723 240 zł.

II Ogólnopolski Konkurs dla Jednostek Samorządu Terytorialnego na Najbardziej Innowacyjny Energetycznie Samorząd – edycja 2022

Kontrakt ma obowiązywać do końca października 2022 r.

W przetargu na wykonawcę samej inwestycji oferty otwarto 6 listopada. Miasto oszacowało koszt tej inwestycji na 55 962 452 zł. Najkorzystniejszą ofertę w przetargu złożyła firma Strabag z Pruszkowa z ceną 48 816 116 zł. Tylko ciut droższa była oferta konsorcjum PBI Infrastruktura z Kraśnika i PBI WMB z Sandomierza - 48 878 277 zł. Najdroższą ofertę złożyła firma Banimex z Będzina - 63 555 763 zł.

Przyszła obwodnica Tarnobrzega będzie miała nieco ponad 9 km długości. Będzie się zaczynać na ul. Sikorskiego, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 871 a kończyć na istniejącym rondzie na ul. Warszawskiej, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 723.

Zakres zamówienia obejmuje: budowę jednojezdniowej obwodnicy - trasy głównej o długości ok. 9+070 km, przebudowę dróg istniejących wraz z budową skrzyżowań, budowę dróg obsługujących przyległy teren, budowę zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę ciągów pieszo-rowerowych, chodników, zatok autobusowych itp. Do tego oczywiście zbudowana i przebudowana zostanie cała infrastruktura techniczna: system odwodnienia, zbiorniki retencyjne, kanalizacja deszczowa, przepusty, przejścia dla zwierząt i płazów. ekrany akustyczne i linie elektroenergetyczne.

Projekt obwodnicy ostatecznie przygotowała poznańska firma Lafrentz Polska. Inwestycja jest dofinansowana z EFRR „Infrastruktura komunikacyjna”.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij