Call Center w Urzędzie Miasta Rzeszowa
RZESZÓW. Dziś Urzędzie Miasta oficjalnie otwarto Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańców. Wystarczy zadzwonić pod 17 788 99 00.
W Urzędzie Miasta jest 15 wydziałów, ale nie każdy z nich zajmuje się obsługą mieszkańców. Mieszkańcy Rzeszowa najczęściej dzwonią do wydziałów spraw obywatelskich (zameldowanie, dowód osobisty), komunikacji (prawo jazdy), działalności gospodarczej (rejestracja lub zawieszenia firmy, bądź zmiany w działalności), finansowego (decyzje podatkowe) oraz Urzędu Stanu Cywilnego (śluby, narodziny dziecka, zgony). Dziennie jest to około 300 połączeń. Teraz wszystkie telefony będzie odbierać pięcioro pracowników Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców, którzy albo odpowiedzą na pytanie, albo przełączą bezpośrednio do pracownika, który zajmuje się sprawą.
- Centrum ma usprawnić obsługę mieszkańców – mówi Marcin Stopa, sekretarz miasta. – Nie będzie potrzeby dzwonienia do poszczególnych sekretariatów.
Działanie TCOM było przez miesiąc testowane i przedstawiciele Ratusza zapewniają, że będzie działać bardzo dobrze.
Podczas dzisiejszego (czwartek, 14 lutego) prezentacji z udziałem dziennikarzy nie było przecięcia wstęgi, ale prezydent Tadeusz Ferenc symbolicznie przeciął… kabel aparatu telefonicznego starego typu. Co ciekawe, do przecięcia zaprosił dziennikarza Telewizji Rzeszów Adama Mokrzyckiego. Redaktor Mokrzycki - po chwili ociągania - uległ prośbie prezydenta.
ac