Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w Zarządzie Dróg

Opublikowano: 2020-10-05 15:57:34, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

podinspektor, funkcja: operator systemu w Dziale Sterowania Ruchem w Centrum Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym

 

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe techniczne na kierunku:

- transport, w zakresie:

a) inżynierii ruchu drogowego

b) lub budownictwa komunikacyjnego

c) lub logistyki

lub - elektrycznym, elektroenergetycznym lub elektrotechnicznym,

w zakresie:

a) automatyki i robotyki

b) lub elektroniki i telekomunikacji

c) lub elektrotechniki

d) lub informatyki.

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,

- znajomość ustawy: prawo o ruchu drogowym,

- posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu budowy sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz urządzeń Inteligentnych Systemów Transportowych,

- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzaniem,

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( praca w środowisku Windows),

- zaawansowana znajomość pakietu biurowego (MS Office: Word, Excel, Access, Power Point, Outlook),

- umiejętność posługiwania się programem do tworzenia projektów inżynieryjnych typu AutoCad,

- dobra znajomość języka angielskiego,

- prawo jazdy kategorii B,

- doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych z systemami ITS będzie dodatkowym atutem,

- doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności

- aktualne uprawnienia SEP „E” i „D” w zakresie do 1 kV.

- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Systemu Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym w tym:

- nadzór nad sytuacją ruchową oraz panującymi warunkami ruchowymi na całej sieci drogowej miasta (poziomy swobody ruchu, stan detekcji, logi systemowe),

- w przypadku zaistnienia utrudnień w ruchu podejmowanie decyzji mających na celu doprowadzenie do minimalizacji zatłoczenia poprzez wprowadzanie odpowiednich scenariuszy sterowania,

- monitorowanie realizacji priorytetów dla komunikacji zbiorowej w zakresie prawidłowości przyjmowania telegramów z autobusów oraz funkcjonowania algorytmu sterowania,

- przygotowywanie i wdrażanie programów sygnalizacji świetlnych (w tym obliczenia czasów międzyzielonych, przejść międzyfazowych, algorytmów oraz wgrywanie do sterowników, planowanie automatyki rocznej),

- wykonywanie symulacji ruchu przygotowanych algorytmów sterowania,

- przygotowywanie koordynacji liniowej dla korytarzy ruchu,

- nadzór nad prawidłowością funkcjonowania obszarów sterowania opartych

o optymalizację sieciową Sitraffic MOTION,

- ocena jakości sterowania,

- monitorowanie planów sygnalizacji świetlnych pod kątem ich zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu oraz poleceniami Zarządcy Ruchu w mieście, przygotowywanie odpowiednich scenariuszy sterowania w razie wystąpienia imprez masowych,

- monitorowanie jakości obliczanych wartości czasów przejazdu pod kątem ich prawidłowości i poprawności;

- monitorowanie jakości wyświetlanych treści na tablicach o zmiennej treści,

- w przypadku zaistnienia sytuacji nietypowych ręczne wystawianie odpowiednich treści,

- wprowadzanie zmian w funkcjonujących algorytmach sterowania tablicami,

- monitorowanie stanu pracy Systemu Dynamicznego Ważenia Pojazdów,

- nadzór nad monitorowaniem stanu technicznego wszystkich urządzeń ITS,

- zgłaszanie awarii związanych z nieprawidłowościami platformy telekomunikacyjnej dla ITS do działu Informatyki IT,

- przygotowywanie wniosków o przyłączenie do sieci dystrybucji PGE,

- kontrola nad sprawnością i prawidłową pracą sygnalizacji w części elektrycznej zakresie utrzymania, modernizacji oraz budowy urządzeń ITS,

- sprawdzanie projektów stałej oraz tymczasowej organizacji ruchu oraz projektów budowlano – wykonawczych komponentów ITS,

- współdziałanie z innymi działami w zakresie spraw i działań prowadzonych przez dział,

- udział w przygotowaniu materiałów przetargowych, na zasadach określonych w regulaminie powyżej 14 000 euro,

- nawiązywanie kontaktu z personelem utrzymaniowym i serwisowym,

- wprowadzanie zmian na serwisach internetowych związanych z rozbudową systemu,

- pisanie wniosków o warunki zasilania na potrzeby ITS.

- prowadzenie pism administracyjnych działu,

- przygotowywanie stosownych zestawień, informacji i sprawozdań z zakresu pracy działu zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami i przedkładanie ich kierownikowi działu,

- wykonywanie innych czynności zlecanych przez kierownika działu w zakresie prowadzonej przez Zarząd działalności.

 

3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.

 

4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

5. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, w przypadku posiadania przez kandydata doświadczenia zawodowego,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania przez kandydata stopnia niepełnosprawności,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 604, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Sterowania Ruchem”, w terminie do dnia 20 października 2020 r.

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.um.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD w Rzeszowie w budynku przy ul. Targowej 1 (VI piętro).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.) informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, Targowa 1, 35-064 Rzeszów – reprezentowany przez Dyrektora, w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

3. W przypadku wygrania naboru Pani/Pana dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej – 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty) lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru (w przypadku niewyłonienia kandydata). Dotyczy to także ofert, nie spełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone; W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych – 5 lat;

4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania: dostępu do danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO.

5. Przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych.

6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

7. Zarejestrowane dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania.

8. Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń MZD w Rzeszowie.

 

Do pobrania

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij