Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Sekretarka / asystentka - oferta pracy

Opublikowano: 2020-10-02 11:38:53, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Firma Biznes Polska poszukuje ambitnych kandydatek na stanowisko:

SEKRETARKA / ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejsce pracy: Rzeszów

Zakres obowiązków:

- dbanie o sprawne i prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu,

- nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych,

- obsługa korespondencji oraz ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,

- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,

- przygotowywanie dokumentacji firmowej, pism, analiz, raportów i zestawień,

- obsługa administracyjna,

- wsparcie organizacyjne kadry,

- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb,

- współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

- komunikatywność i zdolność budowania dobrych relacji z klientem,

- bardzo dobre umiejętności organizacyjne;

- obsługa urządzeń biurowych

- dobra znajomość obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office.

- umiejętność pracy w zespole

- wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność,

- dyspozycyjność,

- prawo jazdy kat. B,

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

- stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku,

- pracę w dynamicznie rozwijającej się branży,

- przyjazną atmosferę

Prosimy przesyłać CV na adres mailowy: sekretariat@biznespolska.com.pl

 

   .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij