Sekretarka / asystentka - oferta pracy
RZESZÓW.
Firma Biznes Polska poszukuje ambitnych kandydatek na stanowisko:
SEKRETARKA / ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- dbanie o sprawne i prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu,
- nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych,
- obsługa korespondencji oraz ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,
- przygotowywanie dokumentacji firmowej, pism, analiz, raportów i zestawień,
- obsługa administracyjna,
- wsparcie organizacyjne kadry,
- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb,
- współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- komunikatywność i zdolność budowania dobrych relacji z klientem,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
- obsługa urządzeń biurowych
- dobra znajomość obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office.
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się branży,
- przyjazną atmosferę
Prosimy przesyłać CV na adres mailowy: sekretariat@biznespolska.com.pl
.