Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Tylko jedna oferta w drugim przetargu na rowerowy Bike Town Trails w Przemyślu

Opublikowano: 2020-09-21 14:52:27, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PRZEMYŚL. Za to przynajmniej cena oferty zmieściła się w wyznaczonym przez miasto limicie.

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

 

Ten zaś został ustalony na 475 385 zł. Tyle samo zresztą, jak w pierwszym przetargu. Wtedy jednak, mimo że jedna z ofert wyceniona była na 484 tys. zł (druga oferta aż na 1 261 980 zł), miasto zdecydowało się unieważnić przetarg. Tańsza z ofert została odrzucona na etapie oceny formalnej. Wybór drugiej nie wchodził w rachubę.

Miastu wypada mieć nadzieję, że firma Velo Projekt z Białegostoku (ta sama, której oferta została poprzednio odrzucona) odrobiła lekcję i tym razem przygotowała ofertę bez wad. Bo jej cena komisję przetargową na pewno usatysfakcjonowała - 472 873 zł.

Przypomnijmy - przedmiotem zamówienia jest „zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, obiektu rekreacyjnego jakim jest zespół naturalnych, zrównoważonych kierunkowych ścieżek rowerowych typu „singletrack” z infrastrukturą towarzyszącą w postaci widokowego punktu odpoczynku i małej architektury w Przemyślu”. Prace projektowe i realizacja ścieżek rowerowych winna być zgodna z technologią opracowaną przez IMBA (International Mountain Bicycling Association).

Inwestycja planowana jest na miejskich działkach w rejonie ulic: Sanockiej, Pasteura, Kruhelskiej i Jana Karola Chodkiewicza.

Przewidywane jest wykonanie 6 tras rowerowych o zróżnicowanej trudności o łącznej długości około 4600 m.b. oraz tras dojazdowych: „Trasa Czerwona” „A-line”, trasa trudna, o oczekiwanej długości ok. 800 m, „Trasa Czarna”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 760 m, „Trasa Niebieska”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 1320 m, „Trasa Zielona - Family-line”, trasa łatwa o oczekiwanej długości ok. 1170 m, „Trasa Szara” jako alternatywny odcinek trasy zielonej, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 330 m, „Trasa Fioletowa - Northshore”, trasa trudna o oczekiwanej długości ok. 250 m. Trasy dojazdowe mają mieć długość ok. 250 m.

Przy projektowaniu tras wykonawca będzie musiał wziąć pod uwagę, że niektóre działki leżą na obszarze ochrony konserwatorskiej. Poza tym będzie też musiał wykonać badania geologiczne (na tym terenie znajdują się osuwiska) oraz postarać się o zgody środowiskowe (m.in. występowanie chronionego motyla modraszka).

Dodatkowo w ramach zamówienia powstać ma specjalna strona www i mobilna aplikacja.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij