Urzędnik ds. administracyjno-prawnych
RZESZÓW.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 59717 z dnia 20.01.2020 r.
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent prawno-administracyjny
do spraw: Wykonywania zadań z zakresu wsparcia prawno-administracyjnego (przygotowywanie projektów decyzji i postanowień). Wykonywanie zadań wynikających z ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o służbie cywilnej, Kodeks pracy.
Dział organizacyjny, kadr, spraw socjalnych i szkoleń.
Adres urzędu:
35-205 Rzeszów
ul. Warszawska 12a
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu. Praca administracyjno-biurowa przy komputerze.
Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji winda.
Stres związany z prowadzeniem skomplikowanych spraw.
ZAKRES ZADAŃ
Prowadzenie z upoważnienia organu postępowań wynikajacych z ustawy Prawo farmaceutyczne i ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Przygotowywanie projektów decyzji i postępowań dotyczacych udzielenia zezwolenia na prowadzenie apteki, punktu aptecznego, aptek szpitalnych i działów farmacji szpitalnej.
Przygotowywanie projektów decyzji wynikających z przepisów karnych ustawy Prawo farmaceutyczne i ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów dotyczących działalności organizacyjnej Inspektoratu.
Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych.
Współpraca w prowadzeniu spraw wynikających z obowiązku realizacji zadań zawartych w ustawie o służbie cywilnej oraz w ustawie Kodeks pracy, w stosunku do pracowników Inspektoratu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w stosowaniu prawa
Znajomość przepisów ustawy prawo farmaceutyczne w zakresie właściwości organów Inspekcji farmaceutycznej.
Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii w zakresie właściwości organów Inspekcji farmaceutycznej.
Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Znajomość ustawy kodeks pracy.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2020
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
ul. Warszawska 12 a
35-205 Rzeszów
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny, 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 12a, tel 17 86 20 545
Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie, ul. Warszawska 12a, 35-205 Rzeszów, tel. 17 86 20 545, e_mail iod@rzeszow.wif.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty przesłane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci/kandydatki zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Rekrutacja składa się z 3 etapów:
- zapoznanie się przez komisję kwalifikacyjną z przedstawionymi ofertami,
- pisemny egzamin sprawdzający wiedzę z zakresu wymagań niezbędnych i dodatkowych z ogłoszenia,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami/kandydatkami, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów w sprawdzianie pisemnym.
Po zakończeniu każdego etapu kandydat/kandydatka jest informowany o zakwalifikowaniu bądź braku zakwalifikowania do następnego etapu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 17 86 20 545.
WZORY OŚWIADCZEŃ: