Jak ma być Marka Karpacka?
RZESZÓW. Eksperci z Polski i Ukrainy zastanowią się, jak rozwijać turystykę w Euroregionie Karpackim.
Fot. Łukasz Barzowski, www.esolina.pl
Program Konferencji Strategia „Marki Karpackiej”, która odbędzie się we wtorek (23 października) w godz.10‐15 w Hotelu Ambasadorskim. Organizatorem jest Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska.
10:15‐11:30 Prezentacje ekspertów Institute of Tourism – HES–SO Valais University Sierre
ze Szwajcarii, zakończone sesją pytań
Marc Schnyder, profesor HEV‐SO ‐ specjalista ds. polityki turystycznej, ekonomii turystycznej.
Katarzyna Klimek, adiunkt w Instytucie Turystyki w Sierre i w Katedrze Turystyki Uniwersytetu
Ekonomicznego w Krakowie ‐ specjalista ds. turystyki biznesowej.
Sandra Buechrer, asystentka w Instytucie Turystyki ‐ specjalista ds. analizy rynków turystycznych
i geografii społeczno‐politycznej.
11:30 – 12:30 „Marka Karpacka” Piotr Lutek, Prezes kancelarii doradczej ‐ firmy Synergia Sp. z o.o., zaangażowanej w przygotowanie strategii „Marki Karpackiej”.
12:30 ‐13:00 Przerwa
13:00 ‐13:30 „Marka Wallis” Dawid Lasek, Wiceprezes Stowarzyszenia Euroregion Karpacki Polska, Koordynator projektu „Alpejsko Karpacki Turystyczny Klaster Wiedzy”.
13:30 ‐14:30 Dyskusja uczestników konferencji na temat strategii „Marki Karpackiej” oraz rozwoju turystyki na obszarze Euroregionu Karpackiego z udziałem: prof. Marty Malskiej kierownik katedry turystyki, wydział geografii, Narodowy Uniwersytet Lwowski imienia Iwana Franki we Lwowie, Krzysztofa Staszewskiego, prezes Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia "Pro Carpathia", Antoniego Kamińskiego, prezydenta Fundacji Educare et Service.
14:30 ‐15:00 Podsumowanie
ac