Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Asystentka ds. administracyjnych

Opublikowano: 2018-12-28 11:44:35, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

ID ogłoszenia:38077WD

Obszar:Tax

Lokalizacja:Rzeszów

 

Rola:

- zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej,

- organizację podróży służbowych,

- wypełnianie rejestrów czasu pracy,

- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, faktur dla klientów,

- przygotowanie zestawień finansowych,

- przygotowywanie i edycję dokumentów,

- inne bieżące sprawy administracyjne.

 

​Profil kandydata:

- ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim

- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,

- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji

- dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice

- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,

- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,

- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa.

- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

 

​Oferta:

- stabilne warunki zatrudnienia,

- prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.

- dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,

- telefon służbowy z dużym pakietem danych,

- program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.

 

Zobacz całe ogłoszenie na stronie PWC

Link do formularza aplikacyjnego 

 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij