Praca w Policji – stanowisko cywilne
RZESZÓW.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 37317 z dnia 06.11.2018 r.
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista do spraw: księgowości w Wydziale Finansów
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Wydział Kadr i Szkolenia
WARUNKI PRACY
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.
ZAKRES ZADAŃ
- Księgowanie operacji gospodarczych w zakresie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych sum depozytowych i sum na zlecenie w celu odzwierciedlenia sytuacji finansowej jednostki;
- Księgowanie na właściwych kontach rozrachunkowych i kontach kosztów naliczeń dotyczących list wynagrodzeń i uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych, należnych funkcjonariuszom i pracownikom w celu prawidłowego określenia wielkości kosztów, zobowiązań z tytułu wynagrodzeń oraz zobowiązań publicznoprawnych;
- Uzgadnianie salda kont rozrachunkowych dotyczących sum depozytowych i sum na zlecenie w celu sprawowania funkcji kontrolnej polegającej na ujawnieniu błędów w zapisach księgowych oraz dostarczania informacji o zmianach obrotów sald w poszczególnych okresach sprawozdawczych;
- Ewidencjonowanie na koncie pozabilansowym przyjętych gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych od kontrahentów oraz niepieniężne zabezpieczenia wadiów od uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu prawidłowej realizacji zadań;
- Ustalanie wielkości środków pieniężnych wynikających z oprocentowania rachunków bankowych sum depozytowych i sum na zlecenie w celu przekazania na rachunek budżetu Państwa;
- Księgowanie na kontach bilansowych jednostki (konta rozrachunków) wartości wypłaconych przez najemców kaucji mieszkaniowych w celu prawidłowej rejestracji zaistniałych operacji oraz zapewnienia prawidłowych rozliczeń z poszczególnymi stronami;
- Aktualizowanie zakładowego planu kont jednostki w strukturze modułu SWOP-FK w celu zapewnienia legalności wykonywanych zadań oraz rzetelności prowadzenia ksiąg rozrachunkowych jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe - powyżej 1 roku w pracy w komórkach finansowych
- Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz sprawozdawczości
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu Office
- Umiejętności analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu - potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Wojewódzka Policji
- ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
- Wydział Kadr i Szkolenia
- budynek A, II piętro, sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kwp.@rz.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń
lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.
WZORY OŚWIADCZEŃ:
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej