Youtuberzy promują Podkarpackie. Kampania „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”
PODKARPACKIE. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna organizuje we współpracy z najważniejszymi twórcami podróżniczych kanałów w serwisie YouTube – Kołem się Toczy, Gdzie Bądź, Architecture is a good idea (AIAGI).
W ramach kampanii powstanie 9 produkcji filmowych udostępnianych na wymienionych kanałach YouTube, a na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów vlogerów. Cała akcja potrwa 9 tygodni, pierwszy odcinek już 10 czerwca!
Pierwsza taka kampania społecznościowa promująca podkarpacką turystykę.
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”. Jej celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a.
PROT zaangażował do akcji topowych twórców podróżniczych kanałów polskiego serwisu YouTube:
- Kołem Się Toczy https://www.youtube.com/channel/UCG2kQBVlgG7kOigXZTcKrQw,
- Gdzie Bądź https://www.youtube.com/channel/UCgU8V4vSeu6zLO4ukOK3gmQ
- Architecture is a good idea AIAGI https://www.youtube.com/user/rgajda
Cała akcja potrwa 9 tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć wyróżników regionu. W czwartek najpierw na profilu na Facebook Podkarpackie.travel podamny zostanie temat odcinka. A premiery odcinków zaplanowano na dziewięć najbliższych niedziel.
W ramach kampanii powstanie dziewięć produkcji firmowanych przez youtuberów. Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie na Facebooku, Instagramie i blogach.
PROT jako główny inicjator i pomysłodawca akcji wszystkie filmy i wpisy będzie promować w serwisie Facebook (@Podkarpackie.Travel) pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”. Na zaangażowanych czeka wiele konkursów z nagrodami i przede wszystkim masa turystycznych inspiracji.