Praca na policji – specjalista ds. funduszy
RZESZÓW.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 15851 z dnia 26.09.2017 r.
Oferty do 06 października 2017
Wymiar etatu 0,6
Stanowiska 1
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista do spraw: pozyskiwania funduszy unijnych
w Sekcji Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów
WARUNKI PRACY
Ośmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.
Realizacja zadań odbywa się samodzielnie. Praca polega na wykonywaniu zadań związanych z wyszukiwaniem możliwości składania wniosków aplikacyjnych, organizacji procesu realizacji projektów, przedsięwzięć finansowanych ze środków unijnych oraz innych źródeł, a także samodzielnego podejmowania inicjatyw w tym zakresie.
Praca na ww. stanowisku wymaga umiejętności skutecznego zastosowania szerokiej wiedzy zawodowej. Uregulowania i procedury dot. pozyskiwania środków unijnych, realizacji i rozliczania są bardzo złożone, niejednokrotnie występują w języku angielskim.
Od pracownika wymaga się umiejętności, analizy i interpretacji, znajomości prawa krajowego, wspólnotowego, w tym również z zakresu zamówień publicznych i środków pomocowych oraz częstej i systematycznej aktualizacji wiedzy. Zadania wymagają stałej współpracy z podmiotami zewnętrznymi.
ZAKRES ZADAŃ
Identyfikowanie możliwości finansowania z funduszy pomocowych Unii Europejskiej projektów związanych z realizacją zadań Policji woj. podkarpackiego oraz koordynacja i podejmowanie koniecznych działań w celu ich pozyskiwania;
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym wniosków aplikacyjnych, również w języku angielskim w celu pozyskiwania środków pomocowych na potrzeby KWP w Rzeszowie;
Współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi KWP oraz jednostkami terenowymi zaangażowanymi w proces realizacji inwestycji (działań) współfinansowanych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz koordynacja zadań związanych z prawidłowym przygotowaniem projektu w celu uzyskania kompletnej, rzetelnej dokumentacji projektowej;
Współpraca w kwestiach formalnych z komórkami organizacyjnymi KGP oraz innymi podmiotami np. Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej, Ministerstwa, inne jednostki administracji publicznej, jednostki samorządowe, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia i fundacje właściwymi w sprawach pozyskiwania i wykorzystywania funduszy pomocowych Unii Europejskiej w celu opracowania wniosków aplikacyjnych, realizacji i rozliczania poszczególnych projektów;
Tworzenie założeń do planu budżetu związanych z zapewnieniem finansowania i współfinansowania opracowywanych projektów w celu umożliwienia realizacji projektu;
Inicjowanie i prowadzenie kontaktów roboczych i formalnych z przedstawicielami Komisji Europejskiej oraz Instytucji pośredniczących w ramach aplikowania i realizowania poszczególnych projektów w celu zapewnienia odpowiedniej ich realizacji;
Inicjowanie działań mających na celu pozyskiwanie partnerów zewnętrznych współuczestniczących w działaniach polegających na pozyskiwaniu środków pomocowych, w celu skompletowania dokumentacji projektowej oraz nawiązania współpracy przy realizacji i rozliczaniu projektu;
Tworzenie aktów prawnych wewnętrznego kierowania oraz korespondencji służbowej, także w języku obcym w celu realizowania zadań służbowych oraz umożliwienia sprawnej realizacji założeń poszczególnych projektów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe w zakresie prawa, ekonomii, europeistyki, stosunków międzynarodowych lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, administracji w Unii Europejskiej
Minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Znajomość języka angielskiego- poziom B2
Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o Policji
Znajomość ogólnych przepisów z zakresu prawa unijnego
Umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy, rozwiązywania problemów
Komunikatywność
Obsługa programów Windows
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Powyżej 1 roku doświadczenia w podejmowaniu działań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków unijnych
Znajomość języka angielskiego- poziom C1
Łatwość formułowania myśli, zdolności analityczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu - potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia
Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego- poziom C1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 06.10.2017
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Wydział Kadr i Szkolenia
budynek A, II piętro, pokój 203
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.