Kierownik biura
RZESZÓW.
Obowiązki:
- praca w biurze i w terenie,
- spotkania z kluczowymi klientami: z architektami oraz projektantami,
- monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego,
- dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Wynagrodzenie brutto: od 2 000 zł + premia
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
- wymagane osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako bezrobotne, z wyznaczonym II profiem pomocy w rozumieniu art. 33 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, należące co najmniej do jednej z następujących grup: - osoby od 50 r. ż., - os. długotrwale bezrobotne, - osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych, wymagane umiejętności : - umiejętność liczenia , odporność na stres , samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy , znajomość obsługi komputera , skrupulatność , bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania i koordynowania pracy zespołem podległych pracowników .
Pracodawca: Meldom S.C.
Adres: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 124A, 35-304 Rzeszów
E-mail: meldom@meldom.rzeszow.pl