Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Asystentka dyrektora

Opublikowano: 2017-06-21 10:47:12, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Obowiązki:

- kompleksowa organizacja pracy dyrektora Centrum Promocji Biznesu,

- załatwianie bieżących spraw działu,

- komunikacja z klientami firmy,

- uzupełnianie danych i informacji dla klientów,

- umawianie spotkań, feedback, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa poczty

Umowa o pracę na czas nieokreślony, cały etat, jedna zmiana

Wynagrodzenie brutto: od 3 000 zł

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- bardzo dobra obsługa komputera

- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne

- umiejętność pracy z telefonem i obsługi urządzeń biurowych

- wymagane doświadczenie zawodowe: przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki lub asystentki,

- mile widziana znajomość języka angielskiego

Pracodawca: Centrum Promocji Biznesu

Adres: ul. Szarych Szeregów 5, 35-114 Rzeszów

Osoba do kontaktu: Ewa Dulęba

E-mail: praca@rze.pl

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij