Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Księgowy w Inspektoracie Weterynarii

Opublikowano: 2017-04-23 20:42:17, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

 

Ogłoszenie o naborze nr 10188 z dnia 13.04.2017 r.

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy w Zespole ds. finansowo-księgowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu

Miejsce wykonywania pracy: Przemyśl

Adres urzędu: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Lwowska 7 A , 37-700 Przemyśl

 

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa.

Kontakt z klientem zewnętrznym.

Praca pod presją czasu.

Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy.

Budynek dwupiętrowy, brak podjazdów dla niepełnosprawnych, brak windy.

 

ZAKRES ZADAŃ

- Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym

- Przygotowanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania. Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubezpieczeń społecznych.

- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny budżetowej.

- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.

- Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.

- Sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych. Sporządzanie bilansu.

- Obsługa programów: bankowość elektroniczna – Enbepe, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik .

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: średnie ekonomiczne kierunek finanse i rachunkowość

- staż pracy: 6 lat w prowadzeniu księgowości budżetowej

- 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości budżetowej (wyższe)/6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości budżetowej (średnie)

- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe

- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych

- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office) i praktyczna znajomość obsługi programów: Enbepe, TREZOR, Płatnik,

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- Życiorys/CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017

- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- Miejsce składania dokumentów:

- Powiatowy Inspektorat Weterynarii

- ul. Lwowska 7A

- 37-700 Przemyśl

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o dalszym terminie procesu rekrutacji.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje: 16 6768360

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij