Przedstawiciel handlowy
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakty z klientami, utrzymywanie właściwych relacji z dotychczasowymi i pozyskiwanie nowych klientów. odbiorcą docelowym są firmy i instytucje dlatego mile widziane jest doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym. wynagrodzenie dwuskładnikowe, podstawa oraz premia od wypracowanych wyników.
Firma zapewnia narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, tablet, telefon.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 zł
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- prawo jazdy kat B
- budowanie trwałych relacji w obsłudze i sprzedaży
- elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery
- znajomość i obsługa komputera
- doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego
- wysoka kultura osobista
Pracodawca: Dalimex sp. z o.o.
Adres: B. Żeleńskiego 25/c, 35-959 Rzeszów
Osoba do kontaktu: Robert Benesz
E-mail: rekrutacja@dalimex.pl