Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Jak podawać ceny za usługi

Opublikowano: 2012-01-17 10:14:49, przez: admin, w kategorii: Biznes

Nierzetelne informacje o cenie promocyjnych usług w materiałach reklamowych to praktyka kwestionowana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Przedsiębiorcy nie mogą uzgadniać cen ze sobą

Stowarzyszenie Taksówkarzy BIS w Olsztynie Radio Taxi 96-88  w materiałach reklamowych umieściło informacje o wysokości rabatu oraz stawki już po zastosowaniu tegoż rabatu.

- Brak cen podstawowych utrudniał konsumentom obliczenie rzeczywistego kosztu usługi i mógł sprawiać wrażenie, że rabat będzie naliczany od cen podanych na ulotce – wyjaśnia Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

UOKiK stwierdził, że Stowarzyszenie Taksówkarzy BIS w Olsztynie Radio Taxi 96-88 wprowadzało konsumentów w błąd nierzetelnymi informacjami o cenie usług i nakazała zaprzestanie stosowania sprzecznych z prawem praktyk oraz nakaz publikacji sentencji decyzji w prasie.  Decyzja jest prawomocna.

kar

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij