Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Podkarpackim Parku Biznesowym
Już 10 maja od godz. 8.30 w Podkarpackim Parku Biznesowym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce Dni Otwarte Funduszy Europejskich. W trakcie spotkania będzie można posłuchać liderów branży marketingowej, którzy podpowiedzą, jakie są najnowsze trendy, narzędzia i strategie marketingowe w erze cyfrowej, które pozwalają skutecznie dotrzeć do klienta i zwiększają widoczności marki.
Fot. RARR
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale konieczna jest rejestracja pod adresem: https://app.evenea.pl/event/dofemeeting/. Warto się pospieszyć, bo decyduje kolejność zgłoszeń, a liczba miejsc jest ograniczona.
Jak wynika z danych Ministerstwa Finansów, w ostatnich 20 latach naszego członkostwa, od 1 maja 2004 r. do końca grudnia 2023 r., Polska otrzymała 245,5 mld euro. W tym samym czasie do Wspólnoty Polska odprowadziła 83,7 mld euro w ramach składki członkowskiej, co daje łączny bilans zysków-strat z obecności w UE na poziomie 161, 6 mld euro.
Polska jest też największym beneficjentem członkostwa w Unii Europejskiej wśród wszystkich krajów regionu, które przystąpiły do Wspólnoty w 2004 r. i latach późniejszych – wynika z raportu Banku Pekao. Najsilniejszy awans zaliczyliśmy m.in. w unijnej klasyfikacji eksporterów. Ekonomiści Banku Pekao obliczyli, że między 2004 r. a 2022 r. PKB naszego kraju zwiększyło się dwukrotnie.
Tym bardziej warto sięgać po fundusze unijne, jakie są w ramach Perspektywy Finansowej na lata 2021-2027.
- Sesje z ekspertami od Funduszy Europejskich dostarczą informacji o dostępnych środkach, zasadach aplikowania oraz strategiach maksymalizacji korzyści z funduszy unijnych – mówi Krystian Kapinos Wiceprezes Zarządu Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. - W ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich swoje stoiska informacyjne będę miały: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Więcej będzie się też można dowiedzieć o projektach i działaniach na rzecz biznesu realizowanych przez RARR, czyli: Generator Kompetencji 3.0 - Rozwój kwalifikacji i kompetencji pracowników MŚP oraz innych podmiotów niebędących przedsiębiorcami w subregionie rzeszowskim, Enterprise Europe Network, Platformy Startowe Start In oraz fundusz pożyczkowy dla małych przedsiębiorstw województwa podkarpackiego.
Ważna częścią Dni Otwartych Funduszy Europejskich w Podkarpackim Parku Biznesowym będą również wystąpienia szefów podkarpackich firm. Wśród liderów branży marketingowej jest m.in. Joanna Tymowicz, wiceprezes Ideo Force sp. z o.o. z prezentacją „Echo cyfrowego pokolenia: zaangażowanie Gen Z w sieci”. Wiceprezes Tymowicz podzieli się wiedzą, jak budować strategie marketingowe, które są zgodne z oczekiwaniami i wartościami Gen Z, oraz jakie narzędzia i metody są najskuteczniejsze w dotarciu do tego wyjątkowo wymagającego segmentu rynku.
Swój udział potwierdziła także Joanna Sidor z Grupy WW sp. z o.o. z wystąpieniem „Dlaczego (nie)koniecznie inny marketing dla pokolenia Z”. Pokolenie Z to osoby urodzone po 1995 roku, dla których świat cyfrowy istnieje od zawsze. Joanna Sidor przeanalizuje, jak bardzo konsumenci z pokolenia Z różnią się od innych pokoleń? Jak robią zakup? Jakie przekazy marketingowe do nich przemawiają? Czy warto zaprzątać sobie tym głowę… czy może lepiej odpuścić na starcie?!
O fenomenie LinkedIn opowie z kolei Daria Śliż, prezes Agencji Marketingowej The Mad Ad. Warto wiedzieć, dla kogo jest platforma LinkedIn i dlaczego warto ją wykorzystać jako narzędzie do budowania marki osobistej lub biznesowej. Warto też znać strategie, które pozwolą każdej firmie się wyróżnić i zbudować trwałą markę opartą na wartościach oraz autentyczności.
Maciej Chrzanowski, trener produktywności będzie dzielił się swoją wiedzą na temat budowania marki osobistej, opierając się na sprawdzonych strukturach, eksperymentach
i sztucznej inteligencji. Prezentacja, pomoże zrozumieć kluczowe strategie w kreowaniu silnej marki osobistej.
O tym jak psychologia wpływa na decyzje zakupowe konsumentów opowie Damian Nowak, prezes Koala Marketing. Odkryje, jak zrozumienie emocji i teorii psychologicznych może rewolucjonizować strategie marketingowe, zwiększając ich efektywność i angażując odbiorców na nowych poziomach.
Dni Otwarte Funduszy Europejskich 10 maja w siedzibie Podkarpackiego Parku Biznesowego zainaugurują cykl bezpłatnych wydarzeń o charakterze śniadań biznesowo – networkingowych, w trakcie których promowany będzie wkład Funduszy Europejskich na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Spotkań w formie prezentacji lub paneli dyskusyjnych zaplanowano 5 i odbędą się w maju, czerwcu, we wrześniu i w październiku.
Spotkania są organizowane w ramach konkursu „Fundusze Europejskie wokół Nas” organizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, a zadanie jest dofinansowane przez Unię Europejską.
10 maja Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Podkarpackim Parku Biznesowym
Program:
8:30 Rejestracja.
9:00 Powitanie uczestników.
9:05 Prezentacja: „Podkarpacki Park Biznesowy: Przestrzeń dla Twojego biznesu”.
9:15 Enterprise Europe Network - Wspieramy MŚP w rozwoju innowacyjności i zdobywaniu zagranicznych rynków.
9:25 Blok I .
10:25 przerwa.
10:45 Blok II – Panel dyskusyjny.