Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Zwycięzcy konkursu Baltic Wood

Opublikowano: 2011-12-02 11:47:07, przez: admin, w kategorii: Firmy

Konkurs „Wygraj weekend w światowej stolicy mody!” trwał od 15 lipca do końca listopada 2011 r. W organizowanej przez firmę Baltic Wood zabawie do wygrania były dwie wycieczki do Paryża (każda dla dwóch osób), które trafiły do klienta oraz najlepszego sprzedawcy.

Nagrodzone zdjęcie Fot. Agata Matecka

Nagrodzone zdjęcie Fot. Agata Matecka

Agata Matecka wygrała wycieczkę do magicznego Paryża! Zwyciężczyni zakupiła dębową podłogę w najmodniejszym w tym sezonie wzorze pełnej deski i przesłała najciekawsze zdjęcie. Do stolicy świata pojedzie także najlepszy sprzedawca, którym okazał się przedstawiciel firmy Visionwood. Jury przyznało również dwa wyróżnienia.

Warunkiem udziału w konkursie był zakup min. 25 mkw podłogi we wzorze pełnej deski z linii Elite Line – nagrodzonej Złotym Godłem programu Najwyższa Jakość Quality International 2011, a następnie wypełnienie krótkiego formularza i przesłanie do 29 listopada 2011 r. ciekawego zdjęcia, na którym widnieje zakupiona podłoga. Prace oceniane były przez jury, w skład którego wchodzili m.in. grafik i architekt.

Oceniający spośród wszystkich przesłanych zdjęć wybrali trzy najlepsze. Wycieczką nagrodzona została praca Agaty Mateckiej. Klientka zakupiła podłogę Elite Line Nature Collection Dąb Classic wykończoną bezbarwnym olejem naturalnym ECO i fazowaną.  

Jury doceniło drewniane detale i ładnie wyeksponowaną powierzchnię podłogi, ale w szczególności odbiór zdjęcia, które ukazuje – mimo iż jeszcze nie do końca umeblowany – to jednak prawdziwy, przytulny dom. Drewniana podłoga to baza dla dalszych etapów aranżacji, ale jednocześnie jeden z najważniejszych elementów, pełniący nie tylko funkcje estetyczne, ale także zapewniający bezpieczeństwo domownikom, również, a może przede wszystkim, tym najmłodszym.

Pozostałe dwa zdjęcia: Marii Grzesiakowskiej i Krzysztofa Brody prezentujące aranżacje z podłogami Elite Line Nature Collection Merbau Elegance oraz Elite Line Nature Collection Dąb Elegance, otrzymały wyróżnienia w postaci wykwintnego francuskiego wina, nawiązującego do paryskiego klimatu zabawy.  Jednocześnie wyłoniono handlowca, który w ramach konkursu sprzedał największą ilość najmodniejszych podłóg. Druga wycieczka do magicznego Paryża przypadła przedstawicielowi firmy Visionwood.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij