Cywilny urzędnik w komendzie policji - oferta pracy
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
35-025 Rzeszów ul. Jagiellońska 13
Ogłoszenie nr 151143 / 25.04.2025
Inspektor Do spraw: mobilizacyjno-obronnych i zaopatrzenia w Wydziale Wspomagającym
Osoba na tym stanowisku:
realizuje zadania związane z opracowywaniem dokumentacji dotyczącej potrzeb materiałowo-technicznych KMP w celu logistycznego zabezpieczenia wyższych stanów gotowości w okresie zagrożenia bezpieczeństwa Państwa i w czasie wojny,
opracowuje dokumenty planistyczne i plany przydziału rezerw strategicznych oraz planuje rozdział sprzętu transportowego i materiałów dla KMP w Rzeszowie celem mobilizacyjnego rozwinięcia jednostki przewidzianej do militaryzacji,
opracowuje dokumentację w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby KMP w Rzeszowie w celu logistycznego zabezpieczenia jednostki zmilitaryzowanej,
prowadzi magazyn alarmowy uzbrojenia KMP w Rzeszowie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki,
sporządza, kompletuje dokumentację szkodową na każdym etapie likwidacji szkody, przekazuje ją do właściwych merytorycznie wydziałów KWP w Rzeszowie w celu przeprowadzenia prawidłowego procesu likwidacji szkody,
opracowuje dokumentację zakupową na materiały i sprzęt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w celu prawidłowego sporządzenia wniosku o zakup,
realizuje zadania związane z bieżącym zaopatrywaniem w materiały i sprzęt Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie celem zapewnienia bieżącego funkcjonowania jednostki,
prowadzi magazyn środków czystości celem zapewnienia ich pracownikom i funkcjonariuszom KMP w Rzeszowie oraz jednostek podległych.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie techniczne
powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej na stanowiskach obsługi logistycznej w obszarze dotyczącym zagadnień mobilizacyjno-obronnych
znajomość Ustawy o obronie ojczyzny,
znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych,
znajomość Ustawy o policji,
znajomość Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej,
umiejętności obsługi komputera oraz posługiwania się edytorem tekstu,
umiejętność redagowania pism,
łatwość komunikacji,
umiejętność pracy w sytuacjach stresowych oraz rozwiązywania problemów,
umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowania w praktyce,
umiejętność organizacji pracy własnej,
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne’’ lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe administracyjne
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie realizacji zamówień publicznych oraz prowadzenia spraw żywieniowych
ukończony kurs obronności
ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne’’
Co oferujemy
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
Dodatek za wysługę lat od 5 % do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Nagrody jubileuszowe
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- praca administracyjno-biurowa.
Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów). Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
Kopię poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
Informację dla osoby ubiegającej się o pracę o procedurze zgłoszeń wewnętrznych, dostępna na stronie: https://rzeszow.bip.policja.gov.pl/287/sygnalisci-procedura-zgloszen/41873,Sygnalisci-procedura-zgloszen-wewnetrznych.html
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
zaświadczenia o ukończonych kursach
kopię poświadczenia bezpieczeństwa
Aplikuj do 7 maja 2025
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151143"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 821 34 63
Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 35-025 Rzeszów
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.rzeszow@rz.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 821 33 63
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane