Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur

Urzędnik ds. ewidencji i przetwarzania danych

Opublikowano: 2025-11-20 22:09:22, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

JASIONKA, POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Ogłoszenie nr 158270/ 19.11.2025

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 

Miejsce pracy 

PSG w Rzeszowie - Jasionce, 36-002 Jasionka

 

asystent

Do spraw: ewidencji i przetwarzania danych Zespołu do spraw Obsługi Placówki Straży Granicznej w Rzeszowie – Jasionce kat. II

Wynagrodzenie nie mniej niż 4967,95 zł brutt

Osoba na tym stanowisku:
  • obsługuje stacje łączności telekopiowej SUŁT SG ,,TURKUS”/”AGAT” oraz prowadzi dokumentację ewidencyjną zgodnie z procedurami i przepisami kancelaryjnymi, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji
  • przesyła, przyjmuje oraz na bieżąco prowadzi ewidencję dokumentów niejawnych oraz jawnych otrzymywanych i wysyłanych, jak również terminowo dostarcza dokumenty do właściwych adresatów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w placówce
  • prowadzi dokumentację ewidencji wyjazdów pojazdów służbowych, wydaje/przyjmuje Książki kontroli prowadzenia pojazdów dla uprawnionych kierowców, prowadzi Dziennik rozchodu MPS i użytkowania kart paliwowych w celu sprawnego i prawidłowego użytkowania sprzętu transportowego placówki
  • sprawdza poprawność dokumentów niejawnych oraz jawnych pod względem formalnym, zgodności załączników ze stanem faktycznym w celu podjęcia decyzji o przyjęciu dokumentu do rejestracji/wysłania bądź odmowie przyjęcia ze względu na niespełnienie wymogów formalnych
  • ewidencjonuje, terminowo przekazuje i dostarcza do adresatów korespondencję faksową i elektroniczną wchodzącą/wychodzącą w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • terminowo przekazuje i dostarcza do adresatów korespondencję niejawną, zapewnia bezpieczeństwo i ochronę przed dekonspiracją w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych
  • zapewnia ciągłą obsługę sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w użytkowaniu w celu prawidłowego funkcjonowania placówki
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy - w pracy biurowej
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego w zakresie edytora tekstu
  • Znajomość przepisów prawnych dot. ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie dot. klasyfikowania informacji niejawnych
  • Znajomość Decyzji KGSG w sprawie instrukcji kancelaryjnej Straży Granicznej
  • Znajomość Zarządzenia KGSG w sprawie szczególnego sposobu organizowania i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: administracyjne
  • Doświadczednie zawodowe - w pracy z dokumentacją niejawną lub elektronicznym zarzadzaniem/obiegiem dokumentacją
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu danych osobowych
Co oferujemy
 
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • "Nagrody jubileuszowe"
  • Możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Deklaracja dostępności:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html

Warunki pracy
 

CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:

Stanowisko utworzone w celu zapewnienia obsługi urządzenia utajnionego łączności telekopiowej oraz urządzeń jawnych łączności telefonicznej i telekopiowej, zapewnienia właściwego obiegu korespondencji jawnej i niejawnej.

WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

  • praca biurowa;
  • praca w Placówce SG w Rzeszowie - Jasionce (stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze);
  • wyjazdy służbowe;
  • praca zmianowa;
  • narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy/podjazdy
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;
  • pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

CZAS PRACY: system równoważny (godz. pracy od 07:00 do 19:00 oraz od 19:00 do 07:00).

LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.

UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:

  • upoważnienie do wykonywania czynności kancelaryjnych w zakresie prowadzenia książki faksów, upoważnienie do przetwarzania danych osobowych.

ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:

Zadania wykonywane na stanowisku asystenta mają charakter jednolity, określony odpowiednimi procedurami. Stanowisko pracy wymaga realizacji zadań w sposób systematyczny i rzetelny. Zadania wymagają bardzo dobrej znajomości procedur i wytycznych w ww. zakresie. Zmiany w przepisach, procedurach i wytycznych wymagają od pracownika umiejętności interpretacji oraz aktualizacji posiadanej wiedzy (kilka razy w roku). Osoba na tym stanowisku, z uwagi na częste kontakty z funkcjonariuszami oraz pracownikami, powinna cechować się komunikatywnością i wysoką kulturą osobistą. Na opisywanym stanowisku pracy nie jest wymagana kreatywność, ponieważ obieg dokumentów odbywa się według ściśle określonych procedur.

Przykłady:

  • obsługa stanowiska abonenckiego  SUŁT SG „TURKUS”/”AGAT” zgodnie ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa;
  • prowadzenie rejestrów korespondencji jawnej i niejawnej;
  • prowadzenie dokumentacji ewidencji wyjazdów pojazdów służbowych.

NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:

Praca polega na zapewnieniu terminowego i zgodnego z przepisami obiegu korespondencji jawnej i niejawnej, wchodzącej i wychodzącej, przestrzeganiu przepisów bezpieczeństwa użytkowanych sieci informatycznych służących do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z ich dokumentacją bezpieczeństwa. W przypadku zaistnienia sytuacji bezprecedensowych decyzje podejmowane są w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym, a od pracownika oczekuje się przedstawienia propozycji rozwiązań zgodnych z przepisami.

Przykłady:

  • prowadzenie rejestrów korespondencji jawnej i niejawnej w oparciu o wewnętrznie  ustalone procedury;
  • prowadzenie dokumentacji ewidencji wyjazdów pojazdów służbowych.

HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: do 1 miesiąca.

KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:

  • kilka razy w tygodniu:
    • z organami zewnętrznymi (sądy, prokuratury, Policja, itp.) w celu ustalenia numerów kontaktowych oraz potwierdzenia wysłanej korespondencji.

 CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ: brak.

Dodatkowe informacje
 
  • W przypadku nadania aplikacji za pośrednictwem operatora innego niż Poczta Polska S. A., o zachowaniu terminu nie będzie decydować data jego nadania, tylko data faktycznego doręczenia aplikacji do urzędu.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.
  • Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 28.11.2025 r.
  • W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo(brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).
  • Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
  • UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym podpisem, a w przypadku złożenia aplikacji za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia – uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym potwierdzonym profilem zaufanym. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przeztłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniudotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumentyniezbędne)”.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
  • DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA W BiOSG" pod adresem:


http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni

Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/11233,KORPUS-SLUZBY-CYWILNEJ.html

Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:


https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Selekcja składa się z dwóch etapów:

a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);

b) II etap – selekcja właściwa:

- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,

- rozmowa kwalifikacyjna.

W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:

a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),

b) inne narzędzia selekcyjne.

 

dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 

Dokumenty dodatkowe

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego - przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego - przeszkolenie z zakresu danych osobowych
  • Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w BiOSG

Aplikuj

do 28 listopada 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158270"
na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
- nadanie w polskiej placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne (datę nadania ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia (za datę wpływu do urzędu przesłanej za
pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
 
Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG - 16 673 2254, 16 673 2875
 
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Wzory oświadczeń
 
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij