Urzędnik w Zarządzie Zieleni Miejskiej
RZESZÓW.

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)
OK.111.5.2025.AP
1. Wymagania niezbędne:
Rzeszów, 19 listopada 2025 r.
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektor do Działu Zieleni Miejskiej
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: leśnictwo, ochrona środowiska lub ogrodnictwo,
c) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszyć się nieposzlakowana opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z leśnictwem, ogrodnictwem, ochroną środowiska lub gospodarka drzewostanem – co najmniej 1 rok udokumentowanej pracy,
b) praktyczna znajomość ustaw: o ochronie przyrody, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania
administracyjnego,
c) biegła umiejętność obsługi komputera: Pakiet Office,
d) mile widziana znajomość specjalistycznych programów: QGIS lub ObliView,
e) predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, systematyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
f) mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności (o których mowa w pkt 3).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nadzorowanie stanu zdrowotnego drzew w parkach, zieleńcach i pasach drogowych,
b) zlecanie ekspertyz dendrologicznych, specjalistycznych zabiegów sanitarnych,
c) inwentaryzacja drzewostanu,
d) prowadzenie spraw związanych z pielęgnacją i usuwaniem drzew,
e) prowadzenie spraw związanych z kompensacją przyrodniczą,
f) przygotowanie formalne i merytoryczne dokumentacji na potrzeby udzielenia zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej
130 000,00 zł,
g) przygotowanie merytoryczne dokumentacji na potrzeby uzyskania dofinansowania ze środków UE lub budżetu państwa,
h) weryfikacja dokumentacji projektowych realizowanych przez jednostkę zadań,
i) współpraca z Jednostkami i Wydziałami UM Rzeszowa oraz innymi organami w zakresie prowadzonych spraw.
4. Informacja o warunkach pracy:
a) praca w Dziele Zieleni Miejskiej,
b) pełny wymiar czasu pracy,
c) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
d) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,
e) miejsce wykonywania pracy – siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,
f) wyjścia w teren (Miasto Rzeszów) w celu kontroli realizowanych umów.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się
w gronie najlepszych kandydatów,
g) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne rzestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Dziale Zieleni Miejskiej”, w terminie do dnia 2 grudnia 2025 r.
Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy
ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod4@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
W przypadku zatrudnienie w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej […] (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 z późn. zm.). Oferty pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone. Dotyczy to również ofert niespełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego terminu. W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania obowiązujących w przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych.
Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, żądania usunięcia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa i na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie.






