Praca w Urzędzie Miasta (komunikacja społeczna)
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
ORA-K.2110.37.2025
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Kancelarii Prezydenta (Biuro Prasowe i Komunikacji Społecznej – Referat ds. Social Media) Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenia zawodowe w prowadzeniu Fanpage’a w mediach społecznościowych oraz umiejętność tworzenia krótkich klipów na potrzeby w social media,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego , w tym miasta Rzeszowa,
- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
- kreatywność, znajomość zmieniających się trendów w social mediach, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowanie, wdrażanie i zarządzanie strategią Miasta Rzeszowa w zakresie mediów społecznościowych,
- budowanie komunikacji między Urzędem Miasta Rzeszowa, w tym również Prezydentem i Wiceprezydentami a Mieszkańcami Rzeszowa przy pomocy serwisów społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, LinkedIn, itp.,
- tworzenie i publikowanie contentu, w tym treści postów, grafik, wideo, live’ów,
- budowanie poczucia wspólnoty i utrzymywanie interakcji z fanami i obserwatorami skupionymi wokół oficjalnych kanałów Urzędu Miasta Rzeszowa, Prezydenta i Wiceprezydentów Miasta Rzeszowa,
- analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań,
- dbanie o wizerunek Miasta Rzeszowa oraz Prezydenta i Wiceprezydentów w mediach społecznościowych oraz wygaszanie kryzysów,
- monitorowanie wypowiedzi na temat marki miasta publikowanych poza kanałami Urzędu Miasta Rzeszowa, Prezydenta i Wiceprezydentów Rzeszowa,
- śledzenie na bieżąco najlepszych praktyk i technologii mediów społecznościowych,
- współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta Rzeszowa w zakresie pozyskiwania informacji i contentu do social media oraz prowadzenia spójnej strategii komunikacji Urzędu Miasta Rzeszowa.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Kancelarii Prezydenta (Biuro Prasowe i Komunikacji Społecznej – Referat ds. Social Mediów) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 4 kwietnia 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie
podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury
naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193
Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.