Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur

Pracownik biurowy na uczelni

Opublikowano: 2025-12-10 10:14:28, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW. Konkurs na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Archiwum i Uczelnianej Izbie Pamięci Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu w pełnym wymiarze czasu pracy. Planowany termin rozpoczęcia pracy od 1 marca 2026 r.\n\n \n\n

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)

 

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie: wyższe,

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej dwuletnie zatrudnienie na umowę o pracę w administracji Uczelni oraz doświadczenie przy archiwizacji dokumentacji,

  • znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów klasy EZD,

  • praktyczna znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. – o prawie zamówień publicznych;

 

Najważniejsze kompetencje zawodowe:

  • odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kreatywnego myślenia, rozwiązywania problemów, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres i dyspozycyjność;

  • obsługa arkuszy kalkulacyjnych, praktyczna umiejętność sporządzania analiz i statystyk;

  • znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Word i MS Excel

 

Zakres zadań na stanowisku:

  • Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych działów

  • Opracowanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji

  • Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w jej komisyjnym brakowaniu, przekazywanie na makulaturę

  • Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego

  • Sporządzanie rocznych sprawozdań dla Archiwum Państwowego i Władz Uczelni

  • Znajomość struktury organizacyjnej Uczelni, opracowanie instrukcji kancelaryjnej oraz ,RWK, na bieżąco znać przepisy prawne dotyczące archiwum

  • Sporządzanie kwerend w oparciu o zasób archiwalny Archiwum Uczelni

  • Wydawanie uwierzytelnionych odpisów, wypisów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych

  • Wydawanie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych ich właścicielom

  • Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych

  • Zbieranie dokumentów i artefaktów dot. Uczelni, opracowanie oraz przygotowywanie ich ekspozycji

  • Udzielanie instruktarzy i szkoleń dot. archiwizacji pracownikom Uczelni

  • Dochowanie tajemnicy państwowej i służbowej

  • Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zakupów wynikających z zakresu działań działu.

 

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • deklaracja przystąpienia do konkursu;

  • podanie skierowane do Rektora;

  • Curriculum Vitae;

  • odpisy dyplomów;

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  • klauzula zgody dla kandydatów do pracy;

  • oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem zgłoszeń naruszeń prawa i ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa (link do regulaminu: https://bip.pansjar.edu.pl/zarzadzenia/105 ),

  • potwierdzenie przebytych szkoleń/staży;

  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy,

  • oświadczenie potwierdzające znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów klasy EZD,

  • zaświadczenie od pracodawcy o znajomości ustawy z dnia 11 września 2019 r. – o prawie zamówień publicznych.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:

  • osobiście w Kancelarii Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 37-500 Jarosław – w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KONKURS – referent ds. administracyjnych;

  • listowanie na adres: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław z dopiskiem: KONKURS – referent ds. administracyjnych.

 

Termin złożenia dokumentów będzie zachowany pod warunkiem ich wpływu do Uczelni do dnia: 16.12.2025 r. Szczegółowych informacji udziela Kierownik Archiwum i Uczelnianej Izby Pamięci tel. 16 624 9641. Wzory wymaganych dokumentów można pobrać ze strony www.pwste.edu.pl. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Uczelnia zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie bez podania przyczyny. Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoważne z nawiązaniem stosunku pracy z PANS w Jarosławiu. Ostateczną decyzję podejmuje JM Rektor PANS w Jarosławiu.

 

Deklaracja przystąpienia do konkursu - referent ds. administracyjnychdoc, 25 kB

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij