Pracownik biurowy na uczelni
RZESZÓW. Konkurs na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Archiwum i Uczelnianej Izbie Pamięci Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu w pełnym wymiarze czasu pracy. Planowany termin rozpoczęcia pracy od 1 marca 2026 r.\n\n \n\n

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)
Wymagania kwalifikacyjne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej dwuletnie zatrudnienie na umowę o pracę w administracji Uczelni oraz doświadczenie przy archiwizacji dokumentacji,
-
znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów klasy EZD,
-
praktyczna znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. – o prawie zamówień publicznych;
Najważniejsze kompetencje zawodowe:
-
odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kreatywnego myślenia, rozwiązywania problemów, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres i dyspozycyjność;
-
obsługa arkuszy kalkulacyjnych, praktyczna umiejętność sporządzania analiz i statystyk;
-
znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Word i MS Excel
Zakres zadań na stanowisku:
-
Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych działów
-
Opracowanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji
-
Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w jej komisyjnym brakowaniu, przekazywanie na makulaturę
-
Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego
-
Sporządzanie rocznych sprawozdań dla Archiwum Państwowego i Władz Uczelni
-
Znajomość struktury organizacyjnej Uczelni, opracowanie instrukcji kancelaryjnej oraz ,RWK, na bieżąco znać przepisy prawne dotyczące archiwum
-
Sporządzanie kwerend w oparciu o zasób archiwalny Archiwum Uczelni
-
Wydawanie uwierzytelnionych odpisów, wypisów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych
-
Wydawanie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych ich właścicielom
-
Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych
-
Zbieranie dokumentów i artefaktów dot. Uczelni, opracowanie oraz przygotowywanie ich ekspozycji
-
Udzielanie instruktarzy i szkoleń dot. archiwizacji pracownikom Uczelni
-
Dochowanie tajemnicy państwowej i służbowej
-
Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zakupów wynikających z zakresu działań działu.
Wykaz wymaganych dokumentów:
-
deklaracja przystąpienia do konkursu;
-
podanie skierowane do Rektora;
-
Curriculum Vitae;
-
odpisy dyplomów;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
klauzula zgody dla kandydatów do pracy;
-
oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem zgłoszeń naruszeń prawa i ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa (link do regulaminu: https://bip.pansjar.edu.pl/zarzadzenia/105 ),
-
potwierdzenie przebytych szkoleń/staży;
-
kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy,
-
oświadczenie potwierdzające znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów klasy EZD,
-
zaświadczenie od pracodawcy o znajomości ustawy z dnia 11 września 2019 r. – o prawie zamówień publicznych.
Miejsce i termin składania dokumentów:
-
osobiście w Kancelarii Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 37-500 Jarosław – w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KONKURS – referent ds. administracyjnych;
-
listowanie na adres: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław z dopiskiem: KONKURS – referent ds. administracyjnych.
Termin złożenia dokumentów będzie zachowany pod warunkiem ich wpływu do Uczelni do dnia: 16.12.2025 r. Szczegółowych informacji udziela Kierownik Archiwum i Uczelnianej Izby Pamięci tel. 16 624 9641. Wzory wymaganych dokumentów można pobrać ze strony www.pwste.edu.pl. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Uczelnia zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie bez podania przyczyny. Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoważne z nawiązaniem stosunku pracy z PANS w Jarosławiu. Ostateczną decyzję podejmuje JM Rektor PANS w Jarosławiu.
Deklaracja przystąpienia do konkursu - referent ds. administracyjnychdoc, 25 kB
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniedoc, 28 kB
Klauzula RODO dla kandydatów do pracydocx, 21 kB






