Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur

Sekretarka w szkole językowej

Opublikowano: 2025-12-14 22:01:17, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

TARNOBRZEG.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Obowiązki:

- obsługa klientów wg wyznaczonych standardów z użyciem nowoczesnego CRM,

- sprzedaż kursów językowych dla dzieci i młodzieży,

- współpraca z lektorami,

- koordynowanie wydarzeń organizowanych przez szkołę np. warsztaty tematyczne, imprezy okolicznościowe itp.,

- terminowe załatwianie spraw, dbałość o płatności,

- kontakt z Partnerami szkoły m.in. przedszkola, szkoły podstawowe,

- obsługa administracyjna szkoły,

- prowadzenie Social Mediów(FB, IG),

- dbanie o jak najlepszy wizerunek szkoły.

Praca na II zmiany 8-16, 12-20, w soboty 8-14 (elastyczny grafik)

Płaca od 31,40 zł brutto

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagania

- znajomość języka angielskiego B2 wyższy średnio zaawansowany

- wykształcenie średnie ogólnokształcące

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office

- świetna organizacja pracy, umiejętność planowania i terminowość, umiejętność pracy w zespole i szybkie przyswajanie nowej wiedzy.

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w obsłudze klienta i sprzedaży, zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania i pozytywne nastawienie, wysoki poziom kultury osobistej.

Adres

Centrum Języka Angielskiego

ul. Piłsudskiego 10B, 39-400 Tarnobrzeg

Numer telefonu: 576705900

E-mail: tarnobrzeg.sekretariat@helendoron.pl

CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij