Sekretarka w szkole językowej
TARNOBRZEG.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
- obsługa klientów wg wyznaczonych standardów z użyciem nowoczesnego CRM,
- sprzedaż kursów językowych dla dzieci i młodzieży,
- współpraca z lektorami,
- koordynowanie wydarzeń organizowanych przez szkołę np. warsztaty tematyczne, imprezy okolicznościowe itp.,
- terminowe załatwianie spraw, dbałość o płatności,
- kontakt z Partnerami szkoły m.in. przedszkola, szkoły podstawowe,
- obsługa administracyjna szkoły,
- prowadzenie Social Mediów(FB, IG),
- dbanie o jak najlepszy wizerunek szkoły.
Praca na II zmiany 8-16, 12-20, w soboty 8-14 (elastyczny grafik)
Płaca od 31,40 zł brutto
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagania
- znajomość języka angielskiego B2 wyższy średnio zaawansowany
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- świetna organizacja pracy, umiejętność planowania i terminowość, umiejętność pracy w zespole i szybkie przyswajanie nowej wiedzy.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w obsłudze klienta i sprzedaży, zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania i pozytywne nastawienie, wysoki poziom kultury osobistej.
Adres
Centrum Języka Angielskiego
ul. Piłsudskiego 10B, 39-400 Tarnobrzeg
Numer telefonu: 576705900
E-mail: tarnobrzeg.sekretariat@helendoron.pl
CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych







