Pracownik w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
ORA-K.2110.58.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektora I w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (Oddział Płac i Ewidencji Majątku)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wyższe o kierunku: ekonomia, administracja lub zarządzanie,
- doświadczenie zawodowe w naliczaniu wynagrodzeń,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracowniczych planach kapitałowych, o rachunkowości i finansach publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks
postępowania administracyjnego,
- znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
- rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa dla pracowników Urzędu oraz dla osób świadczących usługi w ramach umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie wymaganej przepisami prawa dokumentacji rozliczeń publicznoprawnych z wypłacanych wynagrodzeń,
- dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z organami w tym zakresie,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników Urzędu oraz osób świadczących usługi w ramach umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie zaświadczeń ERP-7 do celów emerytalno-rentowych,
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- sporządzanie danych cząstkowych do sprawozdań finansowych i statystycznych,
- sporządzanie przelewów z list wypłat,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora I w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (Oddział Płac i Ewidencji Majątku) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 11 lipca 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.